اخبار داغ

رییس بهزیستی شهرستان خاش :

خانواده های کودکان کار بازمانده از تحصیل خاش 50 میلیون ریال وام بلاعوض دریافت می کنند/ توزیع 20 بسته حمایتی بین این کودکان + تصاویر

خانواده های کودکان کار بازمانده از تحصیل خاش 50 میلیون ریال وام بلاعوض دریافت می کنند/ توزیع 20 بسته حمایتی بین این کودکان + تصاویر
رییس اداره بهزیستی شهرستان خاش گفت: خانواده های کودکان کار بازمانده از تحصیل شهرستان خاش مبلغ 50 میلیون ریال وام بلاعوض دریافت می کنند تا دیگر فرزندان آن ها مجبور به کار در خیابان ها و سطح شهر نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادریس تمندانی در حاشیه اجرای طرح توزیع بسته های حمایتی آموزشی برای  دانش آموزان بازمانده از تحصیل شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار کرد: در قالب این طرح به دانش آموزان بازمانده از تحصیل و کودکان کار شهرستان خاش  بسته های حمایتی آموزشی در راستای توانمندسازی روانی و اجتماعی این کودکان ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما, تفتان, ،,
وی با بیان اینکه حمایت های مالی می تواند بسیاری از دانش آموزان را به آغوش مدرسه بازگرداند، تصریح کرد: وسایل کمک آموزشی، بهداشتی و ملزومات تحصیل این دانش آموزان از طریق بهزیستی تامین می شود.

تمندانی با بیان اینکه این طرح سال های اخیر نیز  اجرا می شد، گفت: امسال این طرح منسجم تر و گسترده تر از قبل اجرایی و بسته های حمایتی و آموزشی به دانش آموزان شناسایی  شناسایی شده در خاش ارائه شد.
 
,
,
,
,

 
, ,
,
وی با بیان اینکه در این طرح تعداد 20 بسته حمایتی بین دانش آموزان بازمانده از تحصیل و کودکان کار توزیع شده است، افزود: میانگین سنی کودکان کار و خیابانی بین هشت تا 15 سال است و لذا هدف  از اجرای این طرح ارتقاء سطح  کیفیت و رفاه اجتماعی کودکان کار، کنترل و کاهش خطرات ناشی از حضور کودکان در خیابان هاست.

تمندانی با بیان اینکه به خانواده های کودکان کار مبلغ 50 میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: این طرح  در شهرستان خاش اجرا و در قالب آن لوازم شخصی همچون کیف، کفش و لباس، لوازم بهداشتی، لوازم کمک آموزشی و نوشت افزار و مواد خوراکی قابل استفاده ارائه می شود.

رییس  اداره بهزیستی شهرستان خاش تاکید کرد: طرح توزیع بسته های حمایتی آموزشی برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل یک طرح سراسری است و در بسیاری از نقاط کشور در حال انجام است.
 
,
,
,
,
,
,

 
, ,
,

وی با تاکید بر نقش خیران در پیشبرد اهداف این طرح، اذعان کرد: خیران خاش توجه ویژه ای به موضوع تحصیل دانش آموزان بازمانده از تحصیل داشته باشند و بهزیستی با توجه به اینکه این کودکان را شناسایی کرده و نیاز واقعی آنها را می سنجد این امکان را دارد که کمک های خیران را در بخش هایی که خود خیر ترجیح می دهد هزینه کنند.

تمندانی اظهار کرد: دانش آموزان شناسایی شده خاش، در طول سال تحصیلی نیز از خدمات حمایتی، مشاوره ای و مددکاری بهزیستی برخوردار هستند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه