اخبار داغ

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ارومیه:

دانشگاه جای یک عده پیاده نظام سیاسی نیست

دانشگاه جای یک عده پیاده نظام سیاسی نیست
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ارومیه گفت: دانشگاه جای یک عده پیاده نظام سیاسی نیست ، دانشجویان ما بیدار و آگاه تر از آنی هستند که بعضی ها تصور می کنند و هرگز از آرمان های خود کوتاه نیامده و همیشه در خط ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام خواهند برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا غلامرضا کیومرزی در گفت و گو با گروه سیاسی نسل برهان، درباره اتفاقات صورت پذیرفته اخیر و تشبیه  کردن فضای دانشگاه  به پادگان گفت: ۱۶ آذر روز مبارزه با استکبارنام و زنده نگه داشتن یاد و شهدای دانشجو است و دانشجویان ما همیشه ظلم ستیز و استکبار ستیز بوده اند و در مقطع فعلی نیز با اطاعت از ولی امر مسلمین در صف اول مبارزه با استکبار جهانی قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

وی افزود :کسانی که امروزه شعار می دهند دانشگاه پادگان نیست، بدانند که نه دانشگاه را شناخته اند و نه پادگان را…چرا که شناخت آنها منحصرا به پادگان های غربی است که هیچ گونه سنخیتی با پادگان ها ی ما و دلیر مردانمان ندارد.

,

وی هم چنین خاطر نشان کرد ؛ کسانی که دانشجویان  دانشگاه های ما باشند هرگز چنین شعار های سخیفانه ای نمی دهند چرا که پادگان در نظام جمهوری اسلامی نماد نظم و امنیت و ولایت مداری و جان فشانی مردانی  است که استکبار را به زانو درآورده اند.

,

کیومرزی تصریح کرد: در پادگان های ما بهترین فرزندان ملت زندگی می کنند کسانی که در دل شب های دعا، راز و نیاز هایشان زیباترین نداهای آسمانی است ،و اگر این پادگان نشینان دلیر و شجاع نبودند ما نمیتوانستیم الان در دانشگاه هایمان شعار دهیم و بگوییم که دانشگاه پادگان نیست  این پادگان نشین ها بودند که در مقابل تمام زر و زور دنیای استکبار ایستادند و این کشور را از چنگال دشمنان سفاکش نجات دادند و اگر این پادگان نشین ها نبودند امروز کشور ما و خانواده های ما اسیر فاسد ترین و بی قید ترین و خون ریزترین افراد تاریخ بودند وافتخار ما دانشگاهیان این است که همچون پادگان نشینان حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب می باشیم و مدافع مرزهای علمی و فرهنگی این کشور هستیم  .

,

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ارومیه در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: برما روشن است که دانشگاه ها هم، هم چون پادگان ها محل رشد و بالندگی هستند و افسران جنگ نرم از دل همین دانشگاه ها بیرون می آیند و همچون پادگان انسان های ولایت مدار تربیت می شوند و دانشگاهیان حافظان جمهوری اسلامی و ارزش هایش می باشند و در جبهه های فرهنگی و علمی از هیچ جان فشانی دریغ نمی کنند.

,

کیومرزی گفت: این حرف هایی که اغلب شنیده میشود حرف های عده قلیلی هستند که دوست دارند دانشگاه را به عنوان پیاده نظام سیاسی خود داشته باشند ولی دانشجویان ما بیدار و آگاه تر از آنی هستند که بعضی ها تصور میکنند و هرگز از آرمان های خود کوتاه نیامده و همیشه در خط ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام خواهند برداشت.

,

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ارومیه در پایان افزود:  همچنین نباید با تنگ نظری صدای انتقادات سازنده دانشجویی در فضای سالم را حذف کرد و از طرح سوال دانشجویان در حضور مسیولین رده بالای کشوری در روز دانشجو فرار کرد و دم از آزادی بیان زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه