اخبار داغ

گزارشی از مجتمع فرهنگی سیدالشهدا(ع) محله فلک الدین؛

سبقت جوانان خرم آبادی از مسئولان/ شناسایی و حمایت از ۱۵۰خانواده بی سرپرست

سبقت جوانان خرم آبادی از مسئولان/ شناسایی و حمایت از ۱۵۰خانواده بی سرپرست
به همت این کارگروه بیش از 150 خانواده بدسرپرست و بی سرپرست به جهت کمک رسانی های نقدی و غیرنقدی شناسایی شده اند؛در کنار کارگروه سازندگی ،کارگروه های فرهنگی با هدف رساندن خوراک فکری، اعتقادی و مذهبی به فرزندان محله خدمات رسانی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، گاهی اوقات برخی دورهم نشستن ها و جلسات غیررسمی چند جوان در یک اتاق کوچک با زمستان های سرد و تابستان های گرم به برگزاری یک نشست مهم و ارائه بسیاری از آمار و ارقام ها مسئولین رودست می زند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

 بسیاری از پایگاه های مقاومت در کنار مساجد و حسینیه ها، به عنوان مکانی برای حضور و فعالیت های انقلابی نیروهای مردمی راه اندازی شدند. 

,

 

,

رشد و نمو تفکر بسیجی و جذب نوجوانان و جوانان به سمت این نگاه، ضرورت ساخت چنین مساجد،حسینیه ها و پایگاه هایی را می طلبید. 

,

 

,

نیروهای پایگاه مقاومت بسیج با اقدامات آموزشی و اجرای کارهای فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، اقتصادی ،دفاعی و امنیتی و هم چنین خدمت رسانی صادقانه به مردم و ایجاد حس همدلی و همراهی در میان مردم محل فعالیت کرده و امروز نیز این نوع اقدامات ادامه دارد.  

,

 

,

مجتمع فرهنگی سیدالشهدا خرم آباد

, مجتمع فرهنگی سیدالشهدا خرم آباد,

پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران منطقه فلک الدین از جمله پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان خرم آباد است که به همت بسیجیان و مردم همان محل،امروز به عنوان یک مجتمع فرهنگی ارتقا یافته است.

,

 

,

 تعدادی از بسیجیان خواهر پایگاه های مقاومت شهید مصطفی خمینی و برادران پایگاه کربلا کارگروه سازندگی را باهدف خدمات رسانی و محرومیت زدایی در محله تشکیل می دهند.  

,

 

,

به همت این کارگروه بیش از 150 خانواده بدسرپرست و بی سرپرست به جهت کمک رسانی های نقدی و غیرنقدی شناسایی شده اند؛در کنار کارگروه سازندگی ،کارگروه های فرهنگی با هدف رساندن خوراک فکری، اعتقادی و مذهبی به فرزندان محله خدمات رسانی می کنند.  

,

 

,

در همین راستا برادران بسیجی با شناسایی معتادین و پیگیری درمان این افراد و خواهران از طریق ارسال کمک های مادی و ارائه مشاوره ها و آموزش های متنوع، خانواده های آسیب دیده را حمایت و پشتیبانی می کنند.  

,

 

,

فعالیت های فرهنگی مجتمع فرهنگی سیدالشهدا خرم آباد

, فعالیت های فرهنگی مجتمع فرهنگی سیدالشهدا خرم آباد,

 

,

 500 نفر از خواهران و برادران سنین 8 تا 35 ساله زیر نظر کارگروه فرهنگی مشغول کسب مهارت ها و آموزش های لازم در زمینه های فرهنگی ،مذهبی،سیاسی،بصیرتی،اعتقادی و اجتماعی هستند.  

,

 

,

برگزاری مراسمات فرهنگی ،مذهبی و تدارک برنامه های سیاسی بصیرتی برای بیش از 850 نفر از مردم محله بخش دیگری از فعالیت این گروه است.  

,

 

,

کارگروه های فرهنگی و سازندگی با جمع آوری کمک های نقدی،غیرنقدی و شناسایی و استفاده از متخصصین در امورات فنی و کارگاهی به خانواده های کمتر برخوردار محله ،خدمات دهی می کنند.  

,

 

,

ویزیت رایگان مردم محله توسط یک تیم پزشکی و مراجعه رایگان مردم به مطب پزشکان بعد ازدریافت نامه از مجمتع فرهنگی سید الشهدا یکی دیگر از اقدامات بسیجیان این پایگاه ها می باشد.  

,

 

,

کارگروه فرهنگی اجتماعی و سازندگی سید الشهدا با شناسایی و درخواست همکاری دوستانه از نخبگان محل برای برگزاری کلاس های آموزشی دعوت می کنند و بسیاری از کلاس های آموزشی توسط همان نخبگان و متخصصین محل برای دیگر نوجوان و جوانان برگزار می شود.  

,

 

,

مجتمع فرهنگی سیدالشهدا خرم آباد0

, مجتمع فرهنگی سیدالشهدا خرم آباد0,

 

,

به گزارش سفیرافلاک،بسیجی می داند یکی از رسالت ها وماموریت های مهم او خدمت رسانی صادقانه وبی ریا به مردم است؛ بسیجی منتظر مسئول و امکانات نیست ؛در بسیاری از میدان ها با انجام کار های تمیز ،آتش به اختیار وارد عمل می شود.  

, سفیرافلاک,

 

,

البته ذات بسیج و بسیجی آرام و قرار نداشتن تا رفع کامل مشکل است حال چه در سطح خرد که محله اش باشد و چه در سطح کلان که رفع مشکل مردم زلزه زده غرب و یا دفاع از مظلومان در کشور و قاره ای دیگر باشد. 

,

 

,

به صراحت می توان گفت که بسیج مردمی ،یک نیروی کارآمد و ویژه برای تمام میدان ها است و با توجه به ضرورت امر، در سطح خرد و کلان جامعه حضور پیدا می کند؛ بسیجی نمی تواند نسبت به مسائل فرهنگی ،اقتصادی، اجتماعی،بصیرتی و سیاسی پیرامون جامعه و جهان بی تفاوت باشد ،اگر نفس کار و تفکر بسیجی که امام (ره) در 5 آذر 58 فرمان تشکیل آن را دادند غیر از این بود امروز بسیج جهانی نمی شد و زمزمه های تشکیل بسیج جهان اسلام به گوش نمی رسید.

,

 انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه