اخبار داغ

شهردار باخرز:

آتش نشانی باخرز برای پوشش 57 روستای این شهرستان با مشکل مواجه است

آتش نشانی باخرز برای پوشش 57 روستای این شهرستان با مشکل مواجه است
شهردار باخرز گفت: شهرستان باخرز دارای 57 روستا است که چشتیبانی از همه این روستاها در صورت بروز حوادث و آتش سوزی، برای تنها آتش نشانی این شهرستان بسیار مشکل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام باخرز، محمدجواد حیدری شهردار باخرز صبح امروز در بازدید از ایستگاه آتش نشانی شهرداری باخرز گفت: تلاش های شبانه روزی پرسنل آتش نشانی باخرز با وجود وسعت منطقه تحت پوشش و حجم کار، جای تقدیر دارد و این عزیزان باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز, سلام باخرز,

وی کمبود ایستگاه های آتش نشانی در  سطح شهرستان را یکی از دغدغه های آتش نشانی باخرز عنوان کرد و افزود:حادثه خبر نمیکند و امکاناتمان کم است از بحث آتش سوزی در ساختمانهای مرتفع گرفته ، تا حادثه در سایر روستاهای اطراف، که اگر حریقی صورت بگیرد و همزمان در شهر اتفاقی مشترک حاصل شود، باید عنوان کرد وضعیت خوب نیست. تعداد 57 روستا کار را مشکل ساز کرده است و پشتیبانی کردن این تعداد  با این حجم ‌زیاد میسر نیست و امیدوارم که به همت سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور شاهد مرتفع شدن این موضوعات بزرگ در شهرهای کوچک باشیم.

,

حیدری بر لزوم آمادگی جسمانی پرسنل آتش نشانی تأکید کرد و اضافه کرد:هرچه شاهد آمادگی جسمانی مناسب تر این سربازان ایثارگر باشیم برای رفاه زندگی همشهریان گرامی ،دغدغه کمتری را نظاره گر خواهم بود. بیشتر ماموران اتش نشانی در شرایط خوبی قرار داشتند، چرا که جان‌انسان‌ها به ثانیه ها و زمانهای کوتاهی بند است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه