اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم خبر داد؛

اعزام پرستار به مناطق زلزله زده غرب کشور

اعزام پرستار به مناطق زلزله زده غرب کشور
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم از اعزام ماما و پرستار شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جاجرم به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، ملائکه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم از همراهی و اعزام تیم پزشکی با حضور پرستار و ماما از این شبکه به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم, ملائکه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم از همراهی و اعزام تیم پزشکی با حضور پرستار و ماما از این شبکه به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد,

وی گفت: این تیم پزشکی به همت هلال احمر شهرستان با تجهیزات کامل جهت ارایه خدمات درمانی به منطقه غرب کشور اعزام شده اند.

, : این تیم پزشکی به همت هلال احمر شهرستان با تجهیزات کامل جهت ارایه خدمات درمانی به منطقه غرب کشور اعزام شده اند,

خانم ملائکه ابراز داست: این شبکه آمادگی خود را جهت اعزام نیروهای بهداشتی ،درمانی و دیگر نیروهای متخصص ،تجهیزات پزشکی و آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام نموده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اعزام تیم های بیشتر از شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشیم.

, خانم ملائکه ابراز داست: این شبکه آمادگی خود را جهت اعزام نیروهای بهداشتی ،درمانی و دیگر نیروهای متخصص ،تجهیزات پزشکی و آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام نموده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اعزام تیم های بیشتر از شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشیم.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه