اخبار داغ

مدیرکل حمل ونقل و راهداری جاده ای خراسان شمالی خبر داد :

شناسایی ۹۶ نقطه پرحادثه در جاده های خراسان شمالی/ جابجایی ۲/۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان

شناسایی ۹۶ نقطه پرحادثه در جاده های خراسان شمالی/ جابجایی ۲/۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان
مدیرکل حمل ونقل و راهداری جاده های خراسان شمالی به شناسایی 337 نقطه تصادفات جاده ای در استان اشاره کرد و گفت: از این میزان 96 نقطه پرحادثه در تصادفات جاده ای استان شناسایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، علی اصغر بدیعی مقدم،مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده های خراسان شمالی در نشست خبری با خبرنگاران استان با اعلام این خبر یکی از موضوعات مهم در راه های استان را حفظ و نگهداری حریم راه ها دانست وافزود: در این راستا طی 9 ماهه امسال حدود 150 نقطه تخلف در حریم راه های استان شناسایی شده که از این تعداد 43 نقطه تخریب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, ، علی اصغر بدیعی مقدم،مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده های خراسان شمالی در نشست خبری با خبرنگاران استان با اعلام این خبر یکی از موضوعات مهم در راه های استان را حفظ و نگهداری حریم راه ها دانست وافزود: در این راستا طی 9 ماهه امسال حدود 150 نقطه تخلف در حریم راه های استان شناسایی شده که از این تعداد 43 نقطه تخریب شده است, .,

وی از ابلاغ اعتباری به میزان 12 میلیارد تومان برای نگهداری راه های استان در سال جاری خبر داد.

, .,

بدیعی مقدم با اعلام این که در سال جاری حدود 258 کیلومتر جاده های استان لکه گیری شده است،افزود: همچنین  در سال جاری حدود 15 کیلومتر راه های اصلی و 40 کیلومتر راه های روستایی استان روکش آسفالت شده است.

, .,

 

,

 22 اکیپ در طرح زمستانه عملیات برف روبی انجام می دهند

,  22 اکیپ در طرح زمستانه عملیات برف روبی انجام می دهند,  22 اکیپ در طرح زمستانه عملیات برف روبی انجام می دهند, 22 ,

مدیرکل حمل ونقل و راهداری جاده های خراسان شمالی از اجرای عملیات راهداری زمستانه در سال جاری خبر داد و گفت: در استان 21 گردنه و 19 راهدارخانه وجود دارد و 22 اکیپ به صورت شبانه روزی عملیات برف روبی انجام می دهند.

, .,

وی  ازتهیه 2 هزار و  500 تن نمک برای جاده های استان در طرح زمستانه امسال خبر داد و گفت: امسال280 پرنسل با 231 دستگاه سنگین ونیمه سنگین در طرح زمستانه حضور دارند.

, .,

وی از افزایش 3 ناوگان  نمک پاشی برای جاده های استان در طرح زمستانه امسال خبر داد و اظهارداشت: حدود 500 متر مربع سوله های نمک در راه های استان وجود دارد که بیشتر این سوله ها در خارج جاده های برون شهری است.

, .,

بدیعی مقدم بااعلام این که طی سال جاری 11 کیلومتر گاردریل در جاده های استان نصب شده است،گفت: همچنین در سال جاری حدود 11 کیلومتر ایمن سازی شیب راه های استان انجام شده است.

, .,

 

,

بیشترین تصادفات جاده های استان را موتور سواران رقم می زند

, بیشترین تصادفات جاده های استان را موتور سواران رقم می زند, بیشترین تصادفات جاده های استان را موتور سواران رقم می زند,

مدیرکل حمل ونقل وراهداری جاده های استان گفت: طی 8 ماهه امسال در کشور حدود 1.2 درصد کاهش تصادفات داشتیم که نسبت به سال 95 کاهشی نداشته است.

, .,

 وی یکی از علل آمار بالای تصادفات در جاده های خراسان شمالی را عدم رعایت مقررات ایمنی و استفاده نکردن از تجهیزات ایمنی موتور سوران اعلام کرد و افزود: بیشترین تصادفات منجر به فوت استان را موتور سوران رقم می زنند.

, .,

 

,

2.5 میلیون تن کالا از جاده های استان جابه جا شده است

, 2.5 میلیون تن کالا از جاده های استان جابه جا شده است, 2.5 میلیون تن کالا از جاده های استان جابه جا شده است,

وی ازافزایش توناژ حمل کالا از جاده های استان خبر داد و گفت: طی سال جاری 2 میلیون و 551 هزار تن حمل کالا از جاده های استان جابجا شده است.

, .,

بدیعی مقدم همچنین از افزایش 7.6 درصدی سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در جاده های استان خبر داد وگفت: در 8ماهه امسال 170 هزار و 215 مورد سفر در راه های استان انجام شده است.

, .,

وی همچنین از صدور 8 هزار و 295 کارت هوشمند در سال جاری خبر داد و گفت: از اول مهرماه امسال تمامی وانت بارها ملزم به اخذ بارنامه شدند به جهت این که در گذشته کنترلی برای حمل بار نداشتند و امسال کل وانت بارها مجهز به کارت هوشمند می شوند.

,

انتهای پیام/ب

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه