اخبار داغ

افتتاح مدرسه سه کلاسه توسط زوج خیر در میرجاوه

افتتاح مدرسه سه کلاسه توسط زوج خیر در میرجاوه
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه از افتتاح مدرسه سه کلاسه ایران در روستای درگیابان بخش لادیز میرجاوه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد علی میری در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: مدرسه سه کلاسه ایران با مشارکت اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس و  زوج جوان خیری که جهیزیه خویش را برای ساخت مدرسه در این منطقه محروم اهدا کردند به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

وی با بیان اینکه مدرسه سازی در نقاط محروم اجر فراوانی دارد، افزود : این فضای آموزشی با زیربنای320 مترمربع ساخته شده است و امیدواریم این امر خداپسندانه باقیات الصالحاتی برای آخرت این خیرین باشد .

,

وی  ساخت مدرسه در نقاط محروم را در جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل موثر دانست و خاطرنشان کرد: 94دانش آموز این روستا در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول از فضای آموزشی استاندارد بهره مند شدند و خوشبختانه با ساخت این مدرسه 35دانش آموز بازمانده از تحصیل هم جذب کلاس درس شدند.

,

میری با بیان اینکه خیرین همواره در مسیر مدرسه‌سازی حضوری گسترده داشته‌اند، تاکید کرد: آنچه که خیرین مدرسه‌ساز را در تحقق هدفشان مصمم‌تر می‌کند نگاه به کودکان و نوجوانانی است که آینده مملکت اسلامی در دست آنان است و اگر شرایط آموزشی مناسب برای آنان فراهم نشود نمی‌توان انتظار داشت جامعه اسلامی در مسیر رشد و تعالی اسلامی گام‌های جدی بردارد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه