اخبار داغ

نوزدهمین همایش صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش آغاز به کار کرد

نوزدهمین همایش صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش آغاز به کار کرد
نوزدهمین همایش صنایع دریایی و دریانوردی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، مدیرعامل منطقه آزاد کیش، سفیر هلند در ایران و جمعی از مسوولان در جزیره کیش گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، نوزدهمین همایش صنایع دریایی و دریانوردی کیش صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و لشگری، فرماندهان نیروی دریایی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و فعالان صنایع دریایی کشور در مرکز همایش های بین المللی کیش گشایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کیش پرس،,

در این مراسم سعید مظاهری دبیر همایش با اشاره به محورهای مختلف صنایع دریایی و دریانوردی در اقتصاد کشور اظهار کرد: این همایش بستر مناسبی برای توسعه صنایع دریایی کشور ایجاد می کند.

,

وی با اشاره به برگزاری 35 کارگاه تخصصی در حوزه صنایع دریایی در این همایش افزود: این همایش در 10 محور دریایی برنامه ریزی شده است و 50 مقاله شفاهی و یکصد مقاله به صورت پوستر در این همایش ارائه خواهد شد.

,

مظاهری اضافه کرد: از میان 450 مقاله دریافت شده در دبیرخانه همایش تعداد 341 مقاله نهایی شده و در قالب دو کتابچه فارس و انگلیسی به چاپ رسیده است.

,

پیمان مسعود زاده، دبیر نوزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش نیز در آیین افتتاحیه این همایش و نمایشگاه با تاکید بر اینکه هدف جامعه دریایی توسعه و پیشرفت صنایع مختلف دریایی است تاکید کرد: این صنعت می تواند محور توسعه صنایع دریایی و دریاپایه قرار گیرد.

,

وی ایجاد فرصت رقابتی برای ارائه کالا و خدمات توسط شرکت های داخلی و خارجی را یکی از اهداف این نمایشگاه برشمرد و ادامه داد: توسعه همکاری های مشترک بین شرکت های داخلی و خارجی با هدف توسعه بازار، افزایش تعامل بین صنایع و مراکز علمی و پژوهشی، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی، آشنایی با نیاز مشتریان و شناخت فرصت های سرمایه گذاری از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

,

مسعود زاده تعداد شرکت های حاضر در نمایشگاه را 300 شرکت داخلی و 65 شرکت خارجی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 7هزار و 350 متر مربع برگزار می شود که 850 متر مربع از فضای نمایشگاهی به شرکت های خارجی که از 16 کشور مانند هلند، فرانسه، آلمان، دانمارک، نروژ، فنلاند، ایتالیا، ترکیه، چین، اسپانیا، کره جنوبی، یونان و امارات در این نمایشگاه مشارکت دارند اختصاص یافته است.

,

وی صنایع فراساحل، تکنولوژی آب های عمیق، ساخت و تامین تجهیزات دریایی، حمل و نقل دریایی، مشاوره و مهندسی آموزشی و تحقیقات، قوانین استاندارد، محیط زیست و گردشگری دریایی را از جمله مشارکت کنندگان در این نمایشگاه وهمایش خواند.

,

دبیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی دریایی کیش خاطر نشان کرد: گشت دریایی و بازدید از ناوشکن جماران از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

,

جزیره کیش با 91.5 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های نیلگون خلیج همیشه فارس به دلیل آب و هوای مطلوب و نیاز نداشتن به روادید برای حضور گردشگران خارجی سالانه میزبان بسیاری از همایش ها و نمایشگاه های ملی و بین المللی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه