اخبار داغ

بنزین ۱۵۰۰ تومانی کلید خورد/ عضو هیات رئیسه مجلس: مجلس مخالف افزایش قیمت حامل های انرژی است

بنزین ۱۵۰۰ تومانی کلید خورد/ عضو هیات رئیسه مجلس: مجلس مخالف افزایش قیمت حامل های انرژی است
بنزین از اول دی ماه ۱۵۰۰ تومان می‌شود که این واکنش عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی را در پی داشت و گفت: مجلس در برابر افزایش قیمت حامل های انرژی کوتاه نخواهد آمد و در برابر خواسته دولت خواهد ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ دولت قصد دارد از ابتدای دی ماه سال جاری قیمت بنزین را به 1500 تومان و قیمت نفت گاز را به 400 تومان افزایش دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

بر اساس تصمیم گرفته شده هیات دولت؛ دولتی‌ها این قانون را تنظیم بخشی از درآمد دولت و ماده یک قانون هدفمندی یارانه‌ها دانسته اند.

,

در همین راستا؛ روز گذشته، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی کاسب امین در گرگان گفت: مجلس در برابر افزایش قیمت حامل های انرژی خواهد ایستاد.

,

"اکبر رنجبر زاده" تصریح کرد: ما مخالف این درخواست دولت در بوجه سال 1397 هستیم که حامل های انرژی افزایش پیدا کند و مجلس نیز در مقابل این درخواست دولت به شدت خواهد ایستاد.

,

وی خاطر نشان کرد: این موضوع تنها برای افراد خاص نیست، کل افراد جامعه را در بر خواهد گرفت و مشمول همه خواهد بود و با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور، این موضوع با مخالفت مجلس همراه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه