اخبار داغ

رئیس بهره برداری گاز گرگان:

۱۵۴ واحد صنعتی گرگان از نعمت گاز برخوردار هستند/ ۳ روستای گرگان گاز ندارند

۱۵۴ واحد صنعتی گرگان از نعمت گاز برخوردار هستند/ ۳ روستای گرگان گاز ندارند
رئیس بهره برداری گاز گرگان با بیان این مطلب که تا کنون به ۹۱ روستای شهر گرگان گاز رسانی شده است، اظهار کرد: درحال حاضر نیز امکان سنجی واقدامات مطالعاتی برای گازرسانی به ۳ روستای فاقد گاز این شهرستان آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سید جواد میرشاهدهی" رئیس بهره برداری گاز گرگان در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع 96 روستای شهرستان گرگان تاکنون تعداد 91 روستا گازرسانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی تصریح کرد: درحال حاضر نیز امکان سنجی و اقدامات مطالعاتی برای گازرسانی به 3 روستای فاقد گاز این شهرستان آغاز شده است.  

"میرشاهدهی" تصریح کرد: علاوه بر این تعداد 154 واحد صنعتی عمده و 12 جایگاه سوخت سی ان جی نیز از پروژه های مهمی است که تاکنون در مرکز استان به بهره برداری رسید.

,
,
,

* 160 هزار و 770 خانوار گرگانی از نعمت گاز برخورداند

رئیس بهره برداری گاز گرگان در ادامه گفت: تاکنون در شهرستان گرگان نزدیک به 1250 کیلومتر شبکه اجرا شده و تعداد 60 هزار و 460 انشعاب نصب، افزون بر 146 هزار و 280 مشترک جذب و تعداد 160 هزار و 770 خانوار نیز از نعمت گاز بهره مند شده اند.

, * 160 هزار و 770 خانوار گرگانی از نعمت گاز برخورداند, * 160 هزار و 770 خانوار گرگانی از نعمت گاز برخورداند,
,
,

وی اظهار کرد: به منظور تسریع وتسهیل در روند خدمات دهی و ارتقای سطح رضایت مشترکین عزیز مرکز استان ، اداره گاز شهرستان گرگان را به دو منطقه 1 و 2 تفکیک و توسعه دادیم تا روند خدمات رسانی بصورت مطلوب تر به شهروندان ارائه گردد، علاوه بر اینکه در شهرهای جلین و سرخنکلاته نیز ادارات گاز به منظور خدمات رسانی استقرار دارد.

,

رئیس بهره برداری گاز گرگان در پایان خاطر نشان کرد: اداره گاز منطقه یک همچنان در محل "چهار راه گلها" در حال خدمات رسانی می باشد و اداره گاز منطقه 2 نیز بصورت مستقل در محل بلوار 5 آذر، جنب سینمای عصر جدید، انتهای کوچه 18/1 تجهیز و راه اندازی گردیده و در حال ارائه خدمات به مشترکین عزیز می باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه