اخبار داغ

رئیس هیئت بسکتبال شهرضا خبرداد؛

برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ جوانان کشور در شهرضا/ تمرین های چهارماهه بلندقامتان شهرستان برای حضور در این مسابقات

برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ جوانان کشور در شهرضا/ تمرین های چهارماهه بلندقامتان شهرستان برای حضور در این مسابقات
رئیس هیئت بسکتبال شهرضا گفت: مرحله دوم مسابقات لیگ جوانان کشور هفته جاری با حضور تیم های درنگ گیلان، مهرام تهران، نوشت افزار کنکو و تیم هیئت بسکتبال شهرضا در سالن شهید طحانی شهرضا برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیدعلی سعیدی، در گفت و گو با خبرنگار شهرضانیوز در رابطه با وضعیت تیم های بسکتبال شهرستان در مسابقات کشوری، اظهار کرد: مرحله دوم مسابقات لیگ جوانان کشور هفته جاری با حضور تیم شهرضا برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز ,

رئیس هیئت بسکتبال شهرضا در این رابطه گفت: مسابقات از روز چهارشنبه در سالن شهید طحانی شهرضا آغاز می شود که تیم درنگ گیلان، مهرام تهران، نوشت افزار کنکو و تیم هیئت بسکتبال شهرضا مسابقه خواهد داد.

,

وی با بیان اینکه مسابقات از ساعت 15 روز چهارشنبه آغاز خواهد شد، عنوان کرد: بازی های بعدی در ساعت 15 روز پنجشنبه و 9 بامداد روز جمعه پیگیری خواهد شد.

,

سعیدی با بیان اینکه بازیکنان تیم شهرضا به مدت چهار ماه تمرین کرده اند، خاطرنشان کرد: تیم شهرضا در حال حاضر علاوه بر این بازی ها در بازی های استانی نیز حضور دارند.

,

رئیس هیئت بسکتبال شهرضا در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با جایگاه شهرضا در این مسابقات، گفت: این دوره از مسابقات فردا شورع خواهد شد و هنوز تیم ها امتیازی کسب نکرده اند.

,

وی تصریح کرد: مسابقات لیگ استان به دلیل برگزاری این مسابقات فعلا لغو شده و به تعویق افتاده است که پس از پایان این مسابقات مجدد از سر گرفته خواهدشد.

,

سعیدی، در رابطه با عملکرد تیم های شهرستان در مسابقات استانی، خاطرنشان کرد امسال برای اولین بار سه تیم مینی بسکتبال از شهرستان به نام های تیم شرضا الف، شهرضا ب و سعدی در مسابقات حضور دارند.

,

رئیس هیئت بسکتبال شهرضا تصریح کرد: در بخش نونهالان، نوجوانان و جوانان سابقات استانی تیم داده ایم و در لیگ جوانان کشوری که مرحله دوم آن از فردا آغاز خواهدشد شهرضا دارای تیم است و آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات کسب کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه