اخبار داغ

امام جمعه کرمان:

تبلیغات در دنیای امروز جایگاه سرنوشت سازی دارد/محتوای تبلیغات را خانه های فکر مشخص می کنند

تبلیغات در دنیای امروز جایگاه سرنوشت سازی دارد/محتوای تبلیغات را خانه های فکر مشخص می کنند
امام جمعه کرمان گفت : در دنیای امروز تبلیغات جایگاه مهم و سرنوشت سازی دارد زیرا یک مطلب و موضوع به مخاطبین رسانده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ حجت‌الاسلام حسن علیدادی ‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در کرمان امروز ظهر در دیدار با اعضای شورای هماهنگی استان کرمان با اشاره به این که تبلیغات بحثی مهم در جامعه است ، اظهار داشت : در دنیای امروز تبلیغات جایگاه مهم و سرنوشت سازی دارد زیرا یک مطلب و موضوع به مخاطبین رسانده می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان۱۴۰۰,

وی گفت : بنابراین با تبلیغات مثبت می توان یک جریان مثبت راه اندازی کرد و با تبلیغات منفی هم یک جریان منفی در جامعه ایجاد کرد تا هواداران زیادی پیدا کند که امروزه به یکی از اهرم های مهم تبدیل شده است که می تواند رفتار و سرنوشت جوامع را تغییر دهد .

,

امام جمعه کرمان با اشاره به این که با پا به عرصه گذاشتن انسان ، تبلیغ یکی از رسالت انبیاء الهی بوده است ، خاطر نشان کرد : انبیاء با تبلیغ اندیشه های شایسته را به مردم می رسانند تا تبدیل به رفتارهای بایسته شود .

,

علیدادی سلیمانی عنوان کرد : با توجه به این تقسیم‌بندی مثبت و منفی تبلیغات باید به محتوای تبلیغ بسیار اهمیت داد تا مشخص شود ما از کدام نقطه به کدام نقطه می‌خواهیم برسیم و این ها همه نیازمند خانه های فکر است که یکی از بهترین خانه های فکر  همین جمع شماهاست .

,

وی در رابطه با بیان این که محتوای تبلیغ باید مناسب باشد تشریح کرد : شما می توانید اندیشه هایی تولید کنید که دارای محتوایی حقه و خداپسندانه باشند و مخاطبین را جمع و جذب نمایند لذا باید هم محتوای مناسب در تبلیغات وجود داشته باشد و هم در محتوای غیر واقعی ورود نکنید .

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان توضیح داد : رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اهداف انقلاب و نظام است لذا باید ابزار لازم و ابزار روز را در اختیار قرار گیرید و تبلیغاتی متناسب و بروز داشته باشد زیرا در غیر این صورت از هدف واقعی خود عقب می ماند زیرا سرعت انتقال مطلب در دنیای امروز زیاد است .

,

علیدادی سلیمانی بیان کرد : وحدت رویه فلسفه وجودی این مجلس و محفلی است و در شورای هماهنگی افراد مختلف در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی دور هم جمع می شوند تا یک رویه مشترک را تعقیب کنند و مناسبت های مذهبی که در تاریخ عبرت آموز یکی از این کارهاست.

,

وی با اشاره به اینکه در ماه محرم ما در رساندن رسالت امام حسین علیه السلام به مردم دچار خرافات شده ایم گفت : اگر چنین خانه های فکری وجود داشت این اتفاقات کمتر می افتاد .

,

امام جمعه کرمان افزود : مراسماتی همچون جریان پویا و بصیر ۹ دی در کشور بسیار موثر است زیرا هیچ مجموعه تبلیغاتی در کشور ۹ دی را هدایت نکرد و ۹ دی از درون مردم و با احساس این که اصل انقلاب در خطر است شکل گرفت .

,

علیدادی سلیمانی در پایان بیان کرد : با ۹ دی همه خواب های دشمن از بین رفت و همه فتنه ها جمع شد و کشور بعد از ماه ها به آرامش بازگشت حال اگر ما که متولی تبلیغات بودیم هوشمندانه عمل می‌کردیم شاید قبل از ۹ دی اتفاقات دیگری می افتاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه