اخبار داغ

رئیس کمیته امداد آران و بیدگل عنوان کرد:

حمایت کمیته امداد آران و بیدگل از کارآفرینان/ استفاده از ظرفیت گردشگری برای افزایش اشتغال مددجویان

حمایت کمیته امداد آران و بیدگل از کارآفرینان/ استفاده از ظرفیت گردشگری برای افزایش اشتغال مددجویان
رئیس کمیته امداد آران و بیدگل، گفت: خیّرانی که به درگیری با فرایند اداری و کاغذبازی‌های مربوط به آن علاقه‌ای ندارند، می‌توانند با استفاده از ظرفیت کمیته امداد برای اجرای طرح‌های کارآفرینی خود، اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، حسن اسماعیلی در گفت و گو با این پایگاه خبری، استفاده از ظرفیت شهرک های صنعتی و بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال در بین مددجویان کمیته امداد شهرستان را موثر توصیف کرد و گفت: به نظر می‌رسد ارائه تسهیلات به کارآفرینانی که به اشتغال مددجویان منتهی شود، راهکار مناسبی برای استفاده از این ظرفیت ها باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل تصریح کرد: تعامل با کارفرمایان و ارائه بسته های حمایتی برای پرداخت بیمه مددجویان یکی از روش های مورد نظر برای افزایش اشتغال مددجویان است.

,

وی به اعطای وام های خرد و اثر آن در جلوگیری از نابسامانی های اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: باید اعطای این وام ها به نحوی جهت پیدا کند که به فعالیت های پایدار اقتصادی منجر شود.

,

اسماعیلی با تاکید بر ضرورت تعامل با نهادهای خیریه و خیران عنوان کرد: خیرانی که علاقه ای به درگیری با فرایند اداری و کاغذبازی های مربوط به آن ندارند می توانند با استفاده از ظرفیت کمیته امداد برای اجرای طرح های کارآفرینی خود اقدام کنند.

,

وی با اشاره به برخی ظرفیت های ویژه کویر، خاطرنشان کرد: گردشگری یکی از مهم ترین زمینه هایی است که باید برای افزایش اشتغال مددجویان مورد توجه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه