اخبار داغ

ساعتی پیش رخ داد؛

کشف 77 کیلوگرم تریاک از دو خودرو در مشهد

کشف 77 کیلوگرم تریاک از دو خودرو در مشهد
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ساعاتی پیش در یک منزل مسکونی واقع در خیابان عدل خمینی مشهد، 77 کیلوگرم تریاک کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گوهرشاد نیوز، قاضی مهدی خدابخشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعتی پیش ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی دو سوداگر مرگ را که با دو دستگاه خودروی سواری مزدا3 و پژو پرشیا یک محموله افیونی را به خانه‌ای مسکونی در خیابان عدل خمینی انتقال داده بودند را شناسایی و وارد عمل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , گوهرشاد نیوز, ، قاضی مهدی خدابخشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعتی پیش ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی دو سوداگر مرگ را که با دو دستگاه خودروی سواری مزدا3 و پژو پرشیا یک محموله افیونی را به خانه‌ای مسکونی در خیابان عدل خمینی انتقال داده بودند را شناسایی و وارد عمل شدند.,

 

,


وی افزود: ماموران در این عملیات ضربتی توانستند با بازرسی دو خودروی تیز رو مقدار 77 کیلوگرم تریاک را کشف و دو متهم 25 و 30 ساله را دستگیر کنند.

,
,



جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد تاکید کرد: تحقیقات پلیسی از متهمان برای شناسایی دیگر عوامل دست اند‌رکار در این قاچاق افیونی ادامه دارد.
 

,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه