اخبار داغ

فرصتی برای کمک به هموطنان حادثه‌دیده؛

برپایی نمایشگاه عکس «رنگ نگاره‌ها» با هدف کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه

برپایی نمایشگاه عکس «رنگ نگاره‌ها» با هدف کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه
نخستین نمایشگاه تخصصی عکس طبیعت و منظره با عنوان «رنگ نگاره‌ها» با هدف فروش آثار به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه در فرهنگسرای کومش برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، پژمان شایسته‌خو مدیر روابط عمومی گروه عکاسی «نگاتیو» از برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی عکس طبیعت و منظره با عنوان «رنگ نگاره‌ها» با هدف فروش آثار به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و گفت: گروه عکاسی ما از حدود یکسال و نیم قبل تحت نظارت استاد نظری فعالیت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شایسته‌خو با بیان این که در نمایشگاه مذکور آثار 18 تن از عکاسان سمنان به نمایش درمی‌آید، افزود: شش تن از عکاسان حاضر در این نمایشگاه از عکاسان بنام سمنان و مابقی از عکاسان آماتور هستند.

,

وی با اشاره به این که افتتاحیه نمایشگاه در تاریخ 23 آذر ماه صورت می‌گیرد و بازدید از آن برای عموم شهروندان رایگان است، بیان کرد: افتتاحیه نمایشگاه در ساعت 6 بعدازظهر در گالری سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان انجام می‌شود و تماشای آثار از روز بیست و چهارم آذرماه برای شهروندان میسر خواهد بود.

,

مدیر روابط عمومی گروه عکاسی «نگاتیو» با اعلام این مطلب که بازدید از آثار از ساعت 17 تا 20 امکان‌پذیر است گفت: آثار این نمایشگاه که تحت نظارت امیر نظری به نمایش در می آید تا تاریخ سی‌ام آذرماه در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار خواهد داشت.

,

وی، امیر نظری، امین و امید نجم‌الدین، مهدی نجفی و یعقوب پازوکی را از جمله عکاسان مشارکت‌کننده در برپایی این نمایشگاه برشمرد و افزود: همچنین آثار احسان عندلیب، سحر موسی، فهیمه بنددار، نازنین مداح، سحر امیرجان، فاطمه جباری، احسان خورشیدی میانایی، صادق جوانمرد، محدثه رضایی، سعیده حمیدی، محمدعلی نعیمی و مهدی همتی در این نمایشگاه خیریه به نمایش درآمده است.

,

مدیر روابط عمومی گروه عکاسی «نگاتیو» با ابراز تأسف از عدم عمل مسئولین به وعده خرید آثار در نمایشگاه‌های خیریه مشابه، ابراز امیدواری کرد تا با تبلیغات صورت‌گرفته و دعوت از مسئولان شهری و استانی برای بازدید از این نمایشگاه، کمکِ هرچند کوچکی به کودکان زلزله‌زده کرمانشاه صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه