اخبار داغ

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

مجلس به حوزه درآمدی سازمان دانش آموزی نگاه ویژه ای دارد

مجلس به حوزه درآمدی سازمان دانش آموزی نگاه ویژه ای دارد
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بر نگاه ویژه مجلس به حوزه درآمدی سازمان دانش آموزی تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین، صبح امروز جلسه بررسی مشکلات سازمان دانش آموزی استان با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان دانش آموزی استان در محل دفتر مجلس گرمسار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

در این جلسه غلام رضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس با اعلام این مطلب گفت: سازمان دانش آموزی با اجرای برنامه های مناسب و دارای توجیه برای جامعه دانش آموزی به خصوص در ایجاد روحیه همدلی و کار گروهی و فعالیت های ویژه فرهنگی و اجتماعی در میان نوجوانان در مدارس موفق بوده است.

,

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در ادامه افزود: نباید در زمینه اختصاص درآمد های اختصاصی این سازمان برای اجرای برنامه های حوزه دانش آموزی قوانینی اشتباه و برداشت هایی غیر معمول وجود داشته باشد تا تمام سهم استان ها مشخص و به سازمان های مربوطه ارسال شود تا بتواند برنامه ریزی مالی سالانه و بهتری داشته باشند.

,

وی اظهار کرد: مجلس از سازمان های فرهنگی و آموزشی در کنار مدارس با هدف بالا بردن روحیه و همدلی دانش آموزان حمایت قاطع می کند و به دنبال تقویت بدنه این گونه سازمان ها در دیگر ارگان های حساس و تاثیرگذار کشور است.

,

در ادامه این جلسه محمدرضا عامریان؛ رئیس سازمان دانش آموزی استان به تشریح برنامه های این سازمان در جهت معرفی فعالیت های دانش آموزی در جامعه اشاره کرد و گفت: نگاه اصلی در این سازمان افزایش روحیه دانش آموزان در جهت اجرای برنامه های بزرگ در سطح سنی دانش آموزی است و این روحیه می تواند باعث تقویت حضور دانش آموزان در جامعه باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه