اخبار داغ

شهید بهنام بهرامی/

پیشمرگی که در کنار اسلحه غنیمتی اش به شهادت رسید

پیشمرگی که در کنار اسلحه غنیمتی اش به شهادت رسید
اسلحه ای که شهید بهنام بهرامی در روز شهادتش در دست داشت، سلاح غنیمتی بود و از قضا نام صاحب قبلی اسحله که از سران گروهک های ضدانقلاب بود بر روی قنداغ اسلحه به عنوان نشان حک شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، پیشمرگ مسلمان کرد شهید بهنام بهرامی فرزند محمد در سی امین روز از خردادماه سال 1340 در روستای ننور بانه دیده به جهان گشود. پدرش محمد به کار کشاورزش و باغداری مشغول بود و از این راه زندگی خانواده اش را اداره می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

بهنام کودکی بیش نبود که پدرش دار فانی را واع گفت‏ و بهنام یک ساله در کنار درد یتیمی و محرومیت از نعمت پدر نیز محروم شد. بهنام با اتمام  تحصیلات دوره ابتدایی در زادگاهش، راهی شهرستان بانه شد و در مدرسه راهنمایی رازی به تحصیل علم مشغول شد.

,

 

,

با پیروزی انقلاب اسلامی و مشکلاتی که متعاقب آن دامن‌گیر مردم کردستان شد، بهنام از ادامه تحصیل بازماند. با استقرار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه بهنام جزء اولین کسانی بود که به همراه تعداد قابل توجهی از اقوام و بستگانش از خانواده بهرامی ‌ها علیه گروهک ‌های ضدانقلاب صف ‌آرایی کردند و سلاح به کف گرفتند.

,

 

,

سال 1362 در حالیکه دو سال از عضویت شهید بهرامی در سازمان پیشمرگان مسلمان کرد می ‌گذشت، سنت حسنه ازدواج را به جای آورد و با دختر مورد علاقه‌ اش ازدواج کرد.

,

 

,

شهید بهرامی در اغلب درگیری ‌هایی که در منطقه رخ می داد حضور چشم‌ گیری داشت؛ تا جایی که به سختی مجروح شد و خواست خدا بود تا بهنام چند سالی بیشتر زنده بماند و در میدان جهاد با ایادی استکبار و استعمار کارزار کند.

,

 

,

شهید بهنام بهرامی در روز سیزدهم تیرماه سال 1363 در حالیکه تنها یک ماه از ولادت تنها فرزندش می ‌گذشت، در مصاف با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در روستای کانی ناو بانه آسمانی شد و به کاروان شهدا پیوست.

,

 

,

همرزمان شهید نقل می ‌کنند:

,

 

,

سلاحی که شهید بهرامی در روز شهادت در دست داشت، سلاح غنیمتی بود و از قضا نام صاحب قبلی اسحله که از سران گروهک های ضدانقلاب بود بر روی قنداغ اسلحه به عنوان نشان حک شده بود. وقتی شهید بهرامی در میدان معرکه و با تنی مجروح در چنگال گروهک های ضدانقلاب گرفتار شد، نیروهای ضدانقلاب در اقدامی انتقام ‌جویانه ایشان را به طرز فجیعی به شهادت ‌رساندند و تا سه روز اجازه ندادند پیکر مطهرش به زادگاهش منتقل شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه