اخبار داغ

همایش کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی در شاهین دز برگزار شد+تصاویر

همایش کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی در شاهین دز برگزار شد+تصاویر
صبح امروز به همت بسیج دانش آموزی و همکاری هنرستان پاسداران شاهین دژ همایش کمیته اجرایی بسیج در سالن اجتماعات این هنرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام، صبح امروز به همت بسیج دانش آموزی و همکاری هنرستان پاسداران شاهین دژ همایش کمیته اجرایی بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و رئیس آموزش پرورش شاهین دژ ،رئیس آموزش و پرورش منطقه کشاورز،مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و دبیران و دانش آموزان این شهرستان در محل سالن اجتماعات هنرستان پاسداران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام,

سیاوش اسعدی رئیس آموزش و پرورش شاهین دژ ضمن عرض خیر مقدم حضور مدعوین و حاضرین در این همایش در ابتدای سخنان خود اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در پایتخت خواندن قدس بنام اسرائیل را از طرف خود و تمامی فرهنگیان محکوم و آرزوی نابودی هرچه سریعتر این رژیم غاصب را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

,

وی با اشاره به تفاهم نامه مابین وزاتخانه آموزش و پرورش و سپاه پاسداران در خصوص همکاری در امور فرهنگی افزود: با ایجاد روحیه سلحشوری در بین دانش آموزان و تقویت روحیه ایثار و شجاعت خواهیم توانست در راستای اجرای امورات فرهنگی گام هایی استوار برداریم.

,

رئیس آموزش و پرورش شاهین دژ گفت: امروز دانش آموزان ما با جنگ نرم روبرو هستند و دشمن این جنگ را به گونه طراحی کرده که بعضا در راستای اهدافشان بدون اینکه احساس کنیم قدم برمیداریم و این یک ضعفی بسیار بزرگ برای ماست که بیشترین جامعه هدفشان نیز فرزندانمان است،اما با ایجاد بسترهای شناخت آسیبهای ناشی از فضای مجازی و آموزش مهارت های استفاده صحیح از این فضا خواهیم توانست همچون سالهای دفاع مقدس این نیرنگ دشمن را نیز به خودشان برگردانیم و پیروز از میدان خارج شویم.

,

اسعدی مهمترین ویژگی بسیج را پیرو ولایت فقیه بودن خواند و افزود:در راستای این پیرویت بایست با جان و دل کوشید و با توجه به اینکه فرهنگیان ما نقش بسیار اثرگذاری بر تربیت فرزندان این مرز و بوم دارند نباید از هیچ تلاشی در جهت پرورش فرزندانی انقلابی دریغ کنند.

,

سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ فلسفه وجودی کمیته اجرایی را افزایش اعتقادات و مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه فرزندان ما بیشتر اوقات خود را در کنار شما معلمان و مربیان سپری میکنند و اثرگذاری آموزش شما دبیران بسیار مفید فایده است پس توجه داشته باشید که با توجه به نام آموزش و پرورش از پرورش در کنار آموزشهایتان غافل نباشید چراکه دانشمند بدون تعهد هرگز برای جامعه مفید نخواهد بود و این تعهد زمانی میسر خواهد شد که شما بزرگواران به مسئله پرورش نیز اهمیت ویژه ای قائل شوید.

,

وی تصریح کرد : دشمن بر روی اعتقادات فرزندان ما برنامه ریزی کرده است و این صرفاً توطئه ای دیگر برای ضربه وارد ساختن بر نظام جمهوری اسلامی است ،اما دبیر آموزشی خواهد توانست با اختصاص بخش کوچکی از کلاس درس خود به آموزه های پرورشی در زمینه احکام و روشنگری های دینی و اعتقادی ، از انحراف دانش آموز به سمت و سوی اشتباه جلوگیری کرده و در پیشگاه پروردگار به جهت پرورش فرزندی انقلابی و معتقد رو سفید باشد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه