اخبار داغ

یادداشت،

مسافرانی که روی دوش مردم به مقصد رسیدند

مسافرانی که روی دوش مردم به مقصد رسیدند
تردید نیست که راه سازی ازجمله طرح هائی است که اعتبار زیادی می طلبد اما حرکت بسیار کند می تواند قربانیان زیادی را روی دست مردم قانع و بی توقع شهرستان نهبندان بگذارد و هر روز داغی بر دلشان بنشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به  نقل از، نهبندان خبر،مسافرانی که روی دوش مردم به مقصد رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر,
 
,
طی یکی دو روز اخیر 4 نفر از شهروندان نهبندانی که در سانحه تصادف جان باختند بر دوش مردم تشییع شدند.
,
 
,
شاید در وهله اول این حادثه در نظر بعضی از عوام در مقایسه با حوادث جاده ای سایر مناطق از چندان اهمیتی برخوردار نباشد اما نکته حائز اهمیت این است که تا چه زمانی باید شاهد باشیم تا انتهای بعضی از جاده ها به غسالخانه ختم شود اگر از تک تک شهروندان بپرسید که عمده دلیل عزیمت شهروندان به مرکز استان چیست و چرا دچار چنین حوادث خونینی می شوند خواهند گفت: پیگیری درمان و مسائل مربوط به بیماری.
,
 
,
اما آنچه نویسنده را بر آن داشت تا به نگارش این سیاه نامه بپردازد چیزی فراتر از  این مطلب است.
,
 
,
در دنیای امروزی که هر روز شاهد افزایش خودرو از هر نوع بی کیفیت و با کیفیت ایرانی و خارجی هستیم  متاسفانه روند ساخت جاده مناسب چندان امیدوار کننده نیست.
,
 
,
حرکت لاک پشتی را ه های مواصلاتی و طرح دو بانده شدن راه ها باعث می شود تا همچنان شاهد تصادفات و برخورد های رخ به رخ وسایل نقلیه باشیم.
,
 
,
 هر چند این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت که نوع رانندگی نیز مزید علت است اما: آنچه مردم همچنان در انتظار آن هستند برخورداری از راه های مناسب همچون سایر مناطق کشور است.
,
 
,
با نگاهی گذرا به روند جاده سازی در این محدوده از شرق کشور شما نیز به این نتیجه خواهید رسید که آنچه باید می شد،نشده است .
,
 
,
راه نهبندان-زابل بعد از 12 سال تنها بازگشائی شد نه مناسب بهره برداری.
,
 
,
راه نهبندان - شهداد مدت مدیدی بر سر زبانها بود و اکنون دو بانده شدن 30 کیلومتری نهبندان - شوسف تا جای این دو محور را بگیرد.
,
 
,
جای تردید نیست که راه سازی از این امر غافلند اما حرکت بسیار کند می تواند قربانیان زیادی را روی دست مردم قانع و بی توقع شهرستان بگذارد و هر روز داغی بر دلشان بنشاند.
,
 
,
ضرورت دارد به هر طریق ممکن با رایزنی مسئولان شهرستان و بالاخص نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی،ائمه جمعه خواسته مردم را انعکاس و بیش از پیش مورد توجه و عنایت قرار گیرد.
,
 
,
سعید خسروی
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه