اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان:

تقدیر از موکب‌های آران و بیدگل در پیاده‌روی اربعین/ ۵۷ موکب از استان اصفهان به زائران اربعین خدمت‌رسانی کردند

تقدیر از موکب‌های آران و بیدگل در پیاده‌روی اربعین/ ۵۷ موکب از استان اصفهان به زائران اربعین خدمت‌رسانی کردند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان، گفت: ۵۷ موکب برای خدمت رسانی به زائران در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به ثبت رسید و برای آن ها پروانه فعالیت صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ سردار مصطفی نوریان در جمع مدیران موکب های شهرستان های شمال استان اصفهان، در مراسم پیاده روی اربعین که صبح امروز در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار شد، با اشاره به کیفیت و ویژگی های اربعین امسال، افزود: در مراسم اربعین امسال بار دیگر توطئه های داعش برای آسیب رساندن به زائران حسینی با شکست مواجه شد و ذلت این گروهک مجددا به اثبات رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان، با اشاره به اهمیت حمایت از این مراسم و تقویت آن، اظهار کرد: إن‌شاءالله این همایش عظیم با اشاعه تفکری شیعی و نشان دادن ابعاد مختلف قیام اباعبدالله(ع) به جهانیان، زمینه ظهور امام زمان(عج) و برپایی حکومت ایشان را فراهم خواهد کرد.

,

وی شرایط فرهنگی خاص عراق را یادآور شد و تصریح کرد: موکب های ایرانی که به شکل مردمی و خودجوش راه اندازی شدند برای بهره برداری معنوی هر چه بیشتر از فیوضات اربعین حسینی، باید برادری با مردم عراق و همکاری با موکب های عراقی را مدنظر خود قرار دهند.

,

نوریان درباره تعداد موکب های استان اصفهان در مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: 57 موکب برای خدمت رسانی به زائران در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به ثبت رسید و برای آن ها پروانه فعالیت صادر شد.

,

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان اضافه کرد: هفت موکب در مرز چزابه و شلمچه و 50 موکب در مسیر پیاده روی به کربلا به فعالیت پرداختند که از این میان 40 موکب در مسیر بین نجف تا کربلا و اطراف حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) حضور داشتند.

,

وی به برگزاری مراسم قرائت ادعیه و برپایی نماز جماعت در موکب ها اشاره کرد و ادامه داد: در طول روزهای برگزاری مراسم پیاده روی موکب های مختلف علاوه بر پذیرایی از زائران مراسم های قرائت ادعیه و نماز جماعت پنج‌گانه را برگزار می کردند.

,

نوریان با اشاره به ارائه خدمات پزشکی در این موکب ها، در تشریح اقدامات عمرانی این ستاد در عتبات عالیات خاطرنشان کرد: ساخت صحن حضرت زینب(س) با 120 هزار مترمربع یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های در حال اجراست.

,

وی ادامه داد: همچنین قرار است گنبد حرم حضرت اباعبدالله(ع) هشت متر بلندتر شود که با این کار گنبد این حرم از 20 کیلومتری نمایان خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه