اخبار داغ

استاندارکهکیلویه و بویراحمد بیان کرد؛

تا زیرساخت ها را فراهم نکنیم امکان توسعه وجود ندارد/ علت انتخاب معاون عمرانی جدید

تا زیرساخت ها را فراهم نکنیم امکان توسعه وجود ندارد/ علت انتخاب معاون عمرانی جدید
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:هر چند اقای فیلی از اهالی استان ایلام است اما خدا را شاهد می گیرم سرسوزنی تعلقات قومی و قبیله در کار من نبوده و نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، علی محمد احمدی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه معاون پیشین و جدیدهماهنگی و امور عمرانی استانداری که صبح امروز در یاسوج برگزار شد اظهار کرد:این مراسم به معنی نفی معاوت قبلی نیست بلکه نیاز است که هر چند وقت یک بار نیروی با انرژی وارد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

وی بیان کرد: تا زیرساخت ها را فراهم نکنیم امکان توسعه وجود ندارد و این استان با وجودپتانسیل های فراوان به دلیل شرایط خاص هنور نتوانسته موفق باشد.

,

احمدی اظهار کرد: مردم ما مشکلات زیادی دارند صعب العبور بودن گاهی هزینه های زیادی برای مردم دارد دولت در زمینه تزریق منابع مالی تلاش خود را کرده است اما استان نیز باید تلاش کند.

,

استاندار گفت: این حوزه بسیار مهم است در بحث مسیرهای روستایی ارتباطی مشکلات بسیار جدی داریم این استان بخش قابل توجهی در روستاها هستند امسال نیز سال اقتصاد مقاومتی است و اهتمام همه برای دادن یک فرصت به مردم است.

,

احمدی افزود: ما دنبال این هستیم که این منابع در همه سکونت گاه ها امکان زیست فراهم کنیم همانقدر که راه ها مهم هستند روستاها نیز مهم هستند.

,

وی بیان کرد: معاون عمرانی کمک کند ضمن اعتبارات جدید شهرها فضای جدید را تجربه کنند معاون عمرانی با جایگاه نظارتی که دارد می تواند نقش بیش از پیش خود را ایفا کند.

,
وی بیان کرد: فیلی کسی است که سابقه مدیریت ملی دارد و پله پله این مسیر را طی کرده است و با اندوخته ای از تجربه در خدمت ایشان هستم.
,
 
,
احمدی گفت: هر چند اقای فیلی از اهالی استان ایلام است اما خدا را شاهد می گیرم سرسوزنی تعلقات قومی و قبیله در کار من نبوده و نخواهد بود امیدوارم  با توجه به تجربه ای که دارند بتوانیم کاری در استان  انجام دهیم.
,
 
,
وی افزود: حتی می خواستند به استان یزد و شیراز بروند اما با توجه به قولی که به استان داده بودند به استان ما امدند از زحمات و تلاش صادقانه نیک اقبالی تشکر می کنم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه