اخبار داغ

در سومین اجلاس استانی نماز و فضای مجازی در آشخانه عنوان شد:

باید دستگاه های دولتی و فرهنگی به ترویج اقامه نماز در جامعه اهتمام بورزند

باید دستگاه های دولتی و فرهنگی به ترویج اقامه نماز در جامعه اهتمام بورزند
مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی درمانِ درد های عمده فردی و اجتماعی، مشکلات فضای مجازی، نا هنجاری های خانواده، اعتیاد و سایر آسیب ها را احیای جایگاه نماز دانست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آشخانه، حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه در سومین اجلاس استانی نماز و فضای مجازی با بیان این که اقامه نماز، اوج تجلی عبودیت و بندگی در مقابل خداوند متعال است، عنوان کرد: همت پیامبران، اهل بیت (علیهم السلام) و علمای دین در تربیت الهی، اقامه نماز و تقویت رابطه خلق با مخلوق است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری آشخانه, پایگاه خبری آشخانه,

حجت الاسلام احمدزاده ریشه اغلب آسیب های اجتماعی و پرونده های قضایی را دوری از نماز دانست و اظهار کرد: مهترین و برترین راه برای فائق آمدن به مشکلات فردی و اجتماعی برپایی نماز، تقویت بُعد معرفتی و توسل به اهل بیت (علیهم السلام) است.

,

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه پرونده های قضایی در کشور ما رو به افزایش است که یکی از عوامل اصلی، دوری از ضوابط و تربیت الهی است.

,

امام جمعه آشخانه با بیان این که مسئولان دستگاه های دولتی و فرهنگی آن گونه که شایسته است به ترویج اقامه نماز در جامعه اهتمام نمی ورزند، خاطر نشان کرد: مسئولان باید در رابطه با مسائل فرهنگی و معرفتی جامعه ردیف بودجه ای اختصاص دهند در حالی که اکنون این بودجه ها به طور مشخص و قابلیت اجرایی بهره برداری نمی شوند.

,

حجت الاسلام احمدی فر مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی درمانِ درد های عمده فردی و اجتماعی، مشکلات فضای مجازی، نا هنجاری های خانواده، اعتیاد و سایر آسیب ها را احیای جایگاه نماز دانست و خاطر نشان کرد: با بررسی های صورت گرفته بروی زندانیان، بالغ بر 90 درصد آن ها با فریضه الهی نماز غریب بوده اند.

,

 

,

, ,

 

,

حجت الاسلام احمدی فر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مسئول بودن مدیران دستگاه های اجرایی، روحانیون و همه ی اقشار جامعه بر تقویت اقامه نماز، بیان کرد: همه باید همت بگمارند نماز را در جایگاه شایسته خود که قرآن و روایات به آن ناطق اند، بشناسیم و بشناسانیم.

,

وی افزود: پایه و عمود خیمه ی دین، نماز است، نماز عامل پیشگیری ناهنجاری ها، آسیب های اجتماعی و کاهش بزهکاری و فحشاء در جامعه است.

,

 

,

, ,

 

,

مدیر ستاد اقامه نماز استان بر شناخت جایگاه والای نماز و شناساندن آن بر همه  به عنوان وظیفه همگانی تاکید کرد و گفت: از امروز با آرمان های امام (ره) و خون شهیدان عهد ببندیم که در هر محیط و اجتماعی که هستیم در دعوت خود و دیگران به اقامه و ترویج نماز اهتمام بورزیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه