اخبار داغ

در نشست کارگروه وقایع حیاتی لنجان مطرح شد:

برنامه هر کشوری براساس داده‌های آماری همان کشور است/صدور بیش از ۱۵ هزار کارت ملی هوشمند در لنجان

برنامه هر کشوری براساس داده‌های آماری همان کشور است/صدور بیش از ۱۵ هزار کارت ملی هوشمند در لنجان
فرماندار لنجان گفت: حرکت هر کشوری براساس داده‌هایی است که از طریق آمار جمع‌آوری می‌شود و اگر ما از داشتن آمارهای مهم کشور محروم باشیم، نمی‌توانیم در تصمیم‌گیری‌ها درست عمل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای لنجان، فرماندار لنجان، امروز در نشست کارگروه وقایع حیاتی این شهرستان با اشاره به اهمیت ساماندهی آمار در کشور، اظهار کرد: حرکت هر کشوری براساس داده‌هایی است که از طریق آمار جمع‌آوری می‌شود و اگر ما از داشتن آمارهای مهم کشور محروم باشیم نمی‌توانیم در تصمیم‌گیری‌ها درست عمل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

محسن سجاد، ثبت دقیق آمارها در سامانه‌های موجود را یک امری ضروری دانست و متذکر شد: افزایش آگاهی مردم از مواردی که از طریق آمار به دست می‌آید، می‌تواند یک عامل کارآمد در پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها باشد.

,

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان لنجان، نیز در جلسه ثبت وقایع حیاتی این شهرستان با اشاره به میزان صدور شناسنامه در هشت ماه نخست سال ۹۶ اظهار کرد: بیش از پنج هزارو ۸۰۰ جلد شناسنامه و بالغ‌بر ۱۵هزار و ۸۴ کارت ملی هوشمند برای شهروندان لنجان صادر شده است.

,

محسن اسماعیلی از ثبت 851 ازدواج در هشت‌ماهه نخست سال جاری در شهرستان لنجان خبرداد و افزود: بروز بودن آمار نقش بسزایی در مسیر توسعه کشور دارد که مسئولان نهادهای مختلف نباید از آن غافل شوند.

,

وی خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌ها با اداره ثبت‌احوال شد و خاطرنشان کرد: تعامل بیشتر ما با سایر دستگاه‌ها باعث تکمیل و ساماندهی دقیق آمارها می‌شود و  شکی نیست که ثبت به‌موقع وقایع حیاتی توسط شهرداری‎ها و دهیاری‎ها می‌تواند به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در تصمیم‌گیری‌های مورد استفاده قرار بگیرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه