اخبار داغ

افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان رسمی و کاهش حقوق کارکنان شرکتی!

افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان رسمی و کاهش حقوق کارکنان شرکتی!
یکی از کارکنان پیمانی صنعت آب استان بوشهر گفت: مدتی است خبر کاهش حقوق کارکنان پیمانی و شرکتی مطرح‌شده است که این موضوع باعث ناامیدی در این قشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مدتی است که اخباری مبنی بر بی‌توجهی مسئولین استان به حقوق و مزایای کارکنان پیمانی منتشر می‌شود و تاکنون هیچ دستگاه اجرایی یا استاندار نسبت به این موضوع واکنشی نشان داده و پیگیری صورت نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

این موضوع به‌گونه‌ای است که برخی از کارکنان به نشان اعتراض تجمعاتی در مقابل دفاتر نمایندگان ادارات داشته و از سوی رسانه‌ها انعکاس خبری داشته است.

,

بسیاری از کارگران که مدعی حقوق ازدست‌رفته خود بوده‌اند بدون بررسی‌های دستگاه‌های متولی اخراج و حقوق باقیمانده آن‌ها نیز همچنان در راهروهای ادارات در بلاتکلیفی به سر می‌برد  و گویا شنیده می‌شود پیمانکاران قصد پرداخت آن را ندارند.

,

یکی از کارکنان پیمانی در گفت‌وگو با سپاس بابیان اینکه کارکنان صنعت آب استان با مشکلات زیادی مواجهه هستیم، گفت: مدتی است خبر کاهش حقوق کارکنان پیمانی و شرکتی مطرح‌شده است که این موضوع باعث ناامیدی در این قشر شده است.

,

این کارگر صنعت آب استان بوشهر اظهار کرد: این کاهش حقوق در حالی است که کارکنان رسمی افزایش حقوق بیش از 50 درصد داشته‌اند، یکی از مسئولین سازمان برنامه‌وبودجه استان پیشنهاد کم کردن حقوق ما رو داده است.

,

وی بابیان اینکه هیچ اراده‌ای در استان برای پیگیری حقوق کارکنان پیمانی وجود ندارد، افزود: ظلمی بالاتر از اینکه نیروهای طرح هر سه الی چهار ماه یک‌بار حقوق دریافت کنند نیست، بر اساس قانون به کارکنان حق اعتراض داده نمی‌شود، چرا؟

,

این کارگر بوشهری اذعان کرد: در قرارداد یک‌طرفه همه طور حق با اداره است و هیچ‌گونه امتیازی ازجمله بیمه تکمیلی، سبد خواروبار، بن کالا و غیره به ما تعلق نمی‌گیرد؛ درصورتی‌که که کارکنان پیمانی و شرکتی هیچ کاری انجام ندهند، حداقل کار نیروهای رسمی را انجام می‌دهند.

,

پایگاه خبری تحلیلی سپاس به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین آمادگی دارد تا پاسخ مسئولین استان در این خصوص را منتشر کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه