اخبار داغ

با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان رضوی صورت گرفت؛

معرفی رسمی شهرداران شهرهای خلیل‌آباد و کندر

معرفی رسمی شهرداران شهرهای خلیل‌آباد و کندر
طی آئینی با حضور مدیرکل دفتر امور شهری خراسان رضوی در شهرستان خلیل‌آباد هادی گوهریان و علی شمسایی به صورت رسمی به ترتیب به عنوان شهرداران شهر خلیل‌آباد و کندر معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، پیش از ظهر امروز در مراسمی که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان رضوی، اعضای شورای اداری، شوراییان و دهیاران شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد، شهرداران شهر خلیل‌آباد و کندر معرفی و آغاز به کار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

در این مراسم هادی گوهریان به عنوان شهردار شهر خلیل‌آباد و علی شمسایی به عنوان شهردار شهر کندر به صورت رسمی معرفی و سوگند یاد کردند.

,

 

,

, , ,

شهرداران و شوراهای اسلامی باید توجه جدی به نیاز ها و خواسته های مردم داشته باشند

, شهرداران و شوراهای اسلامی باید توجه جدی به نیاز ها و خواسته های مردم داشته باشند,

حجت الاسلام ناهیدی در این مراسم ضمن تأکید بر غنیمت شمردن فرصت خدمت گذاری به مردم اظهار داشت: شورای اسلامی و شهرداران باید توجه جدی به نیاز ها و خواسته های عمومی مردم داشته باشند.

,

امام جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه باید از تجربه افراد کاردان و با تجربه در مدیریت شهری بهره برد، خاطرنشان کرد: شهرداران اگر تجربه های دیگران استفاده کنند مطمئناً وضعیت مطلوبی در سطح شهرهای شهرستان خواهیم داشت.

,

 

,

, , ,

استفاده از مشارکت مردم برای توسعه و آبادانی شهر حائز اهمیت است

, استفاده از مشارکت مردم برای توسعه و آبادانی شهر حائز اهمیت است,

مجتبی شاکری در این مراسم با بیان اینکه 45 نفر کاندید شورای شهر خلیل‌آباد و کندر بودند که با مشارکت 82 درصدی مردم خلیل‌آباد در انتخابات روبرو شد، تصریح کرد: مردم در عرصه های مختلف همراه و همگام با مسئولان و نظام بودند.

,

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید فرصت خدمت رسانی به مردم را غنیمت بدانند، اذعان کرد: این می تواند فرصتی برای خدمت بهتر به مردم باشد و قطعاً منشأ خیر و برکت خواهد بود.

,

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه از تمام فرصت های پیش رو برای بیان پتانسیل های خوب شهرستان استفاده شود، عنوان کرد: شهرستان خلیل‌آباد در حوزه گردشگری ظرفیت های خوبی دارد که باید برای جذب بیشتر گردشگر و سرمایه گذار تلاش شود.

,

وی با بیان اینکه به منظور بهبود عملکرد ادارات و نهادها برنامه عملیاتی شهرستان و شهرداری ها تدوین شده است، تشریح کرد: بر اساس برنامه عملیاتی نیز توجه به مبلمان شهری و توجه به بافت فرسوده، دعوت از سرمایه گذار و توسعه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد باید در دستور کار شهرداری ها باشد.

,

شاکری با اشاره به اینکه اگر قرار به توسعه و آبادانی است باید مشارکت مردم را در همه عرصه ها داشته باشیم، تأکید کرد: شهرداران باید تمام همت و تلاش خود را برای جلب مشارکت های مردمی و همچنین جذب اعتبارات به کار گیرند.

,

 

,

, , ,

قوانین باید در راستای خدمت به مردم استفاده شود / حضور در شهرداری هم فرصت و هم تهدید است

, قوانین باید در راستای خدمت به مردم استفاده شود / حضور در شهرداری هم فرصت و هم تهدید است,

سید مجتبی علوی مقدم همچنین در این مراسم با بیان اینکه شهرداری ها نهاد عمومی غیر دولتی به شمار می روند که از حیات تا ممات انسان دارای خدمات هستند، ابراز کرد: حضور در شهرداری هم فرصت و هم تهدید است اگر به فکر خدمت بی منت باشیم باید از این فرصت برای خدمت استفاده کنیم و اگر برای منیت استفاده شد یک حرکت غیر اخلاقی محسوب می شود.

,

وی همچنین در ادامه بیان کرد: در حوزه مدیریت شهری مشکلات زیادی داریم و باید از قوانین در راستای خدمت مردم تا جایی که به قانون خدشه ای وارد نشود استفاده کرد که نوعی کاری جهادی محسوب می شود.

,

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان رضوی با تأکید بر اینکه حرکت باید مردم محور باشد، اظهار کرد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی این است که کار مردم را به خود مردم واگذار کرده و از این طریق برکات زیادی به نظام و مردم وارد شده است.

,

 

,

, , ,

در پایان این مراسم حکم انتصاب هادی گوهریان و علی شمسایی به عنوان شهرداران خلیل‌آباد و کندر قرائت و به آن‌ها ابلاغ شد؛ متن لوح به شرح ذیل است:

,

جناب آقای 

,

سلام علیکم

,

با توجه به پیشنهاد شماره 8.783 پنجم  مورخ 96.08.04 شورای اسلامی شهر  و با استفاده از اختیارات حاصله از تبصره 3 ذیل ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات شهرداران، مصوب 75.3.1 و اصلاحات و الحاقات بعدی مجلس شورای اسلامی، به موجب این حکم و از تاریخ صدور به مدت قانونی موضوع ردیف یک ماده فوق به سمت شهردار و ذی‌حساب شهرداری منصوب می گردید.

,

امید است با اتکا به خداوند متعال و تعامل و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی و با استفاده از امکانات مادی و معنوی موجود، زمینه مشارکت مردمی را در جهت پیشبرد سریع برنامه های توسعه عمران شهری و سایر امور رفاهی و خدماتی مورد انتظار شهروندان عزیز شهر خلیل‌آباد فراهم نمایید. ضمناً حکم حقوقی شما بر اساس آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب 70.3.16 از سوی استانداری صادر و از محل اعتبارات آن شهرداری قابل پرداخت خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه