اخبار داغ

گزارش/

بسیج نیروهای مسلح اسلام آبادغرب در خدمت رسانی به زلزله زدگان+ تصاویر

بسیج نیروهای مسلح اسلام آبادغرب در خدمت رسانی به زلزله زدگان+ تصاویر
نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از لحظات اولیه وقوع زلزله شب 21 آبان به کمک زلزله‌زدگان استان کرمانشاه شتافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلام آباد خبر، زلزله 7.3 ریشتری در ساعت 21:48 یکشنبه شب 21 آبان 96 ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند و بر اثر این زلزله خسارات زیادی در شهرستان های سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، دالاهو، گیلانغرب، قصرشیرین، ثلاث و ... به بار آمد و تعدادی از هموطنان ما در این حادثه جان خود را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر, زلزله 7.3 ریشتری در ساعت 21:48 یکشنبه شب 21 آبان 96 ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند و بر اثر این زلزله خسارات زیادی در شهرستان های سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، دالاهو، گیلانغرب، قصرشیرین، ثلاث و ... به بار آمد و تعدادی از هموطنان ما در این حادثه جان خود را از دست دادند.,

 

,

نیروهای دلاور ارتش، سپاه و انتظامی اسلام آبادغرب از سرباز تا افسران ارشد از لحظات اولیه وقوع زلزله با همه نیرو و تجهیزات درمانی و لجستیکی خود به کمک زلزله‌زدگان اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب شتافتند.

,

, ,

 

,

نیروهای سپاه ، ارتش و بسیج اسلام آبادغرب در شهر زلزله زده سرپل ذهاب و روستاهای اطراف آن علاوه بر کنترل نظم و امنیت، با ماشین آلات و خودروهای خود در انتقال مجروحان، انتقال لوازم منزل از خانه های خسارت دیده، برپا کردن چادر، توزیع مواد غذایی، پتو، آب و آذوقه به زلزله زدگان مظلوم خدمت رسانی نمودند.

,

 

,

, ,

 

,

نیروهای زحمتکش انتظامی شهرستان نیز به همراه جمعی از نیروهای سپاه اسلام آبادغرب نیز برای کمک رسانی در شهرستان اسلام آبادغرب درآماده باش کامل در کنار نیروهای هلال احمر و ستاد بحران شهرستان به زلزله زدگان اسلام آبادغرب خدمت رسانی رسانی نمودند.

,

  نیروهای سپاه و بسیج اسلام آبادغرب علاوه بر همکاری در تامین امنیت مناطق زلزله زده مسکن مهر  به تهیه و توزیع غذای گرم در بین ساکنین این مناطق زلزله زده اقدام نمودند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه