اخبار داغ

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام زنجان:

اطلاع‌رسانی‌های حوزه آسیب‌های اجتماعی در استان زنجان افزایش یابد

اطلاع‌رسانی‌های حوزه آسیب‌های اجتماعی در استان زنجان افزایش یابد
مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام استان زنجان گفت: خدمت ایثارگرانه و پیام رسانی به معتادان گمنام تنها هدف انجمن معتادان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، همایش با شکوه انجمن معتادان گمنام به مناسبت دهمین سالگرد N.A با حضور جمع کثیری از اعضاء و مسئولین استانی و شهرستانی در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی شهر آببر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

حبیب صمصامی مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام استان زنجان در این همایش ضمن تبریک تولد ده سالگی گروههای انجمن معتادان گمنام شهرستان طارم گفت: مهمترین ابزاری که این همایش در اختیار یک مصرف کننده قرار می دهد انتقال تجربه یک معتاد بصورت رایگان به معتاد دیگر است.

,

وی با اشاره به علت پیام رسانی انجمن معتادان گمنام خاطرنشان کرد: اگر سایر برنامه های ما غیر از پیام رسانی باشد ما از هدف اصلی عقب مانده ایم بنابراین عمده هدف این همایش ها، غرفه ها و نمایشگاهها اینست که انجمن معتادان گمنام در جامعه بیشتر شناسانده شود تا معتادی که هنوز در عذاب و مصرف است بتواند این انجمن را بشناسد.

,

صمصامی ابراز کرد: خدمت ایثارگرانه و پیام رسانی به معتادان گمنام تنها هدف انجمن معتادان است بنابراین هیچگونه فعالیت و برنامه های دیگری غیر از پیام رسانی به معتادی که در عذاب است ندارد.

,

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام استان زنجان جاذبه هایی از جمله ۲ سال تا ۱۰ سال پاکی را نتیجه برگزاری این همایش ها، غرفه ها و اطلاع رسانی در جامعه دانست و افزود: این برنامه امید عرضه میکند تنها چیزی که باید به همراه بیاورید تمایل به قطع مصرف و امتحان این شیوه جدید زندگی است.

,

وی ضمن تشکر از زحمات مسئولین صدا و سیما و خادمین عرصه اطلاع رسانی در راستای اطلاع رسانی به مردم در زمینه آسیب های اجتماعی نقش این مجموعه ها را تأثیرگذار دانست و یادآور شد: کسانی که از این طریق صدای ما را می شنوند و از برگزاری این همایش ها باخبر می شوند جهت امتحان در این جلسات شرکت کنند مطمئنا نتیجه خوبی خواهند گرفت.

,

صمصامی ضمن توصیه به هموطنان اظهار داشت: با برگزاری جلسات می توانیم این برنامه ها را توصیه دهیم گفتنی است چشم انداز ما اینست معتاد قبل از دسترسی و تهیه مواد جلسات را بشناسد.

,

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام استان زنجان ادامه داد: راهکارهایی که این انجمن ارائه می دهد همانند ۱۲ قدم انجمن معتادان و اصول روحانی نهفته در این انجمن که کمک می کند تا شخص با بیماری اش کنار بیاید.

,

وی تصریح کرد: اعتیاد مرگ تدریجی است بنابراین توسط اصول ۱۲ گانه معتادان گمنام در یک نقطه متوقف می شود.

,

DSCF5465

, DSCF5465, DSCF5465,

DSCF5461

, DSCF5461, DSCF5461,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه