اخبار داغ

کارشناس دفتر امور روستایی استانداری مرکزی مطرح کرد؛

پرداخت ۹ میلیاردتومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی

پرداخت ۹ میلیاردتومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی
کارشناس دفتر امور روستایی استانداری مرکزی گفت: از سال ۹۵ تا کنون در استان مرکزی ۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی به متقاضیان پرداخت شده است و ۱۲ میلیارد دیگر نیز آماده پرداخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خمین نیوز، دریابیگی، کارشناس دفتر امور روستایی استانداری مرکزی در جلسه توسعه اشتغال روستایی شهرستان خمین گفت: از سال ۹۵ تاکنون، دولت تسهیلاتی را برای توسعه اشتغال روستایی مصوب کرده است که تاکنون در استان مرکزی ۹ میلیارد تومان توسط بانک سینا به متقاضیان پرداخت شده است و ۱۲ میلیارد دیگر نیز آماده پرداخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی افزود: در طرح جدید، متقاضیان می‌توانند وثیقه‌های روستایی را برای ضمانت به بانک ارائه دهند.

,

دریابیگی ادامه داد: این تسهیلات در قالب طرح های کشت زعفران، صنایع تبدیلی و گلخانه‌ها به متقاضیان پرداخت شده است، اما در بخش دام و طیور هنوز مصوبه‌ای برای پرداخت تسهیلات ابلاغ نشده است.

,

وی تصریح کرد: بیشترین پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان خمین انجام شده است.

,

پرداخت ۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در خمین

, پرداخت ۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در خمین, پرداخت ۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در خمین,

سید مهدی ساداتی، فرماندار خمین نیز در این جلسه گفت: مهمترین مشکل شهرستان خمین بیکاری است که افراد می‌توانند با دریافت تسهیلات در کاهش این معضل سهیم باشند.

,

وی بیان کرد: تمام بسترهای لازم برای پرداخت تسهیلات و اشتغالزایی در شهرستان آماده است که این امر مستلزم طی مراحل قانونی از جانب کارآفرینان شهرستان است.

,

ساداتی بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح در شهرستان تاکنون، ۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی به متقاضیان پرداخت شده است و ۴ میلیارد نیز آماده پرداخت است.

,

در این جلسه ۷۴ طرح اشتغالزای روستایی مورد بررسی قرار گرفت که ۶۰ طرح برای پرداخت تسهیلات، مصوب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه