اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

شهرداری میاندوآب موظف به پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه ها است

شهرداری میاندوآب موظف به پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه ها است
فرماندار میاندوآب گفت: شهرداری موظف به پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه ها هستند و در شهرستان میاندوآب هم باید شهرداری در این راستا اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،  ناصر امیری امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: شهرداری موظف به پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه ها هستند و در شهرستان میاندوآب هم باید شهرداری در این راستا اقدام کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرماندار میاندوآب افزود: هر چه سریعتر باید این موضوع تا پایان این ماه تعیین تکلیف شده و میزان بدهی شهرداری به کتابخانه ها از محل سهم نیم درصد مشخص و اقدامات لازم برای پرداخت با هماهنگی انجام شود.

,

وی بااشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، گفت: باید با فرهنگ سازی مطالعه و کتاب دوستی در راستای افزایش میزان مطالعه و کتابخوانی در جامعه گام برداریم.

,

امیری به نقش آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط در زمینه افزایش علاقه به کتاب، تصریح کرد: باید کودکان و نوجوانان و جوانان را به امر مطالعه ترغیب و تشویق کرد و میزان مشارکت عمومی را برای افزایش کتابخوانی در جامعه با استفاده از ظرفیت هایی مانند آموزش و پرورش در جامعه بالا برد.

,

فرماندار میاندوآب اظهار کرد:درست است که کمبود بودجه داریم ولی باید نشان داد که خواستن، توانستن است و می شود اقدامات خوبی را انجام داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه