اخبار داغ

قول فرماندار به کودکان و نوجوانان قاین:

مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری شهرستان قاینات در سال آینده ردیف اعتباری می گیرد

مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری شهرستان قاینات در سال آینده ردیف اعتباری می گیرد
فرماندار قاین با اشاره به پراکندگی جمعیت در شهرستان قاین گفت: قول می دهم که سال آینده برای مرکز شماره 2کانون پرورش فکری کودکان ردیف اعتباری قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن ،کهن ترابی فرماندار شهرستان قاینات پیش از ظهر امروز،در آئین افتتاح اولین کتابخانه سیار روستایی شهرستان در جمع خیرین ومسئولین استانی وشهرستانی اظهارکرد:در طی سه سال گذشته سعی کرده ایم در شهرستان قاین در حوزه فرهنگ  با همکاری حوزه فرهنگ وهنر شهرستان برنامه هایی را داشته باشیم  ودر حد توان بستر لازم را فراهم کنیم  واز توان خیرین هم دراین زمینه بهره مند شدیم وامیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود: شهرستان قاینات 170روستا دارد وامیدواریم که شاهد این گونه خدمات دهی به کلیه این روستاها باشیم .

,

کهن ترابی ادامه داد: با وجود همه سمینارها وهمایش هایی که در کشور گرفته می شود اما هنوز هم درکشور مشکل توسعه داریم واین توسعه هنوز محقق نشده است .

,

وی افزود:یکی از مشکلات اصلی ما از مراکز پرورشی وآموزش وپرورش ومهدها ومدارس است که نتوانسته ایم یک راهبردی برای فرهنگ سازی در این زمینه داشته باشیم.

,

 

,

, ,

فرماندار قاین تصریح کرد:بیشترین سرمایه گذاری وهمت را در کشور های پیشرفته در حوزه های فرهنگی ودر دبستان وپیش دبستان گذاشته اند وما هم باید دراین مراکز در حوزه های فرهنگی سرمایه گذاری کنیم

,

وی با اشاره به حقوق شهروندی گفت:مباحث حقوق شهروندی بایستی بسیار مورد توجه قرار گیرد واین موضوع اگر درست شود بسیاری از مشکلات اقتصادی ما هم حل خواهد شد .

,

کهن ترابی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد:باید سعی شود کودکانی خلاق ونوآور تحویل جامعه دهیم وفقط محصولات خام آموزشی را به خورد دانش آموزان  ندهیم و باید تحول بنیادی در سیستم آموزشی ما صورت گیرد

,

وی در پایان گفت: با توجه به پیگیری هایی که در این چند سال داشته ایم  وقول هایی هم داده شده است نیاز مند همکاری مسئولین استانی وکشوری برای دریافت مجوز مرکز شماره 2کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در منطقه پر تراکم جمعیتی فاز 3و4و هزار واحدی هستیم ومن هم قول می دهم که سال آینده برای مرکز شماره 2کانون پرورش فکری کودکان ردیف اعتباری قرار دهیم ونیازمند همکاری خیرین ومسئولین استانی نیز هستیم.

,

, ,

سید ناصر نوربخش مدیرعامل بنیاد توسعه فرهنگی سپهر در مراسم افتتاح اولین کتابخانه سیار روستایی قاین گفت: تاکنون دوکتابخانه سیار با همکاری بنیاد توسعه فرهنگی سپهر در شهرستان قاینات راه اندازی شده است که کتابخانه اول با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی بوده است ودومین کتابخانه سیار روستایی نیز با همکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان وبه مسئولین هم اعلام کرده ایم که این آمادگی را داریم که باکمک خیرین سومین کتابخانه سیار را نیز در شهرستان راه اندازی کنیم.

,

نوربخش ادامه داد : مسئولین ساز مان های مردم نهادرا جزء افتخارات خود بدانند واز ظرفیت این سازمانها در برنامه های مختلف استفاده کنند.

,

, ,

دراین جلسه حجت الاسلام والمسلین رحمانی امام جمعه قاین ضمن تقدیر وتشکر از خیرین ودست اندرکاران این امر خدا پسندانه گفت:خدمت کردن به این کودکان ،شکوفایی استعداد هایی است که هرکدام  می توانند دنیایی را تغییر دهند وبهترین نوع باقیات وصالحات  برای شما خیرین است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه