اخبار داغ

تکذیبیه آمار انتشاردهنده فرار مغزها فقط در یک سال:

آمار ارائه شده تا سال 2015 بوده، نه فقط سال 94/ در منابع معتبر هم آمار وجود دارد

آمار ارائه شده تا سال 2015 بوده، نه فقط سال 94/ در منابع معتبر هم آمار وجود دارد
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی همدان با انتقاد از عمل غیر اخلاقی برخی در انتشار خبر اشتباه، آمار فرار مغزها فقط در سال 94 را تکذیب کرد و گفت: این آمار تا سال 2015 بوده است و در منابع رسمی هم وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ با توجه به خبری که به نقل از قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر رشید حیدری مقدم انتشار داده شده بود، مبنی بر آن که فقط در سال 94 خروج 180 هزار نفر خروج دانش آموختگان  و نخبگان  را از کشور داشتیم، گفتگویی با وی صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

دکتر رشید حیدری مقدم  در گفتگو با صبح الوند، با بیان اینکه فرد انتقال دهنده مطلب بی اخلاقی کرده است و مطالب را اشتباه انعکاس داده است گفت:  آمار فرار مغزهای ارائه شده فقط  تا سال 2015  بوده و امار رسمی مجلس است.

,

 

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: این مطلب در حاشیه جلسه هفته پژوهش و در بین اساتید و پژوهشگران به جهت اهمیت دادن انان به جذب نخبگان و استفاده از پتانسیل های آنان  بیان شده و کنفرانس خبری نبوده است.

,

 

,

وی در پایان گفت: اگراین اعداد را در گوگل سرچ کنید در صفحه اول به نقل از چند منبع معتبر برای شما نمایش می دهد  و همچنین  این آمار در مقاله چاپ شده دانشگاه تهران هم موجود است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه