اخبار داغ

با هدف کلنگ زنی چند پروژه بهداشتی- درمانی در نقاط زلزله زده؛

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وارد استان کرمانشاه شد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وارد استان کرمانشاه شد
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با هدف کلنگ زنی چند پروژه بهداشتی- درمانی در نقاط زلزله زده استان دقایقی پیش وارد کرمانشاه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد حسن قاضی زاده هاشمی دقایقی پیش طی امروز چهارشنبه با هدف کلنگ زنی چند پروژه بهداشتی - درمانی به  مناطق زلزله زده استان وارد کرمانشاه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وزیر بهداشت پس از ورود به کرمانشاه به همراه جمعی از خیرین، هنرمندان و ورزشکاران سرشناس به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه سفر می‌‌کند.

,

وزیر بهداشت در این سفر به همراه تیم همراه از مناطق زلزله زده بازدید می کند و یک خانه بهداشت و یک مرکز جامع سلامت را در دو روستا کلنگ زنی خواهد کرد.

,

در بازگشت از مناطق زلزله زده در جلسه‌ای در کرمانشاه با حضور وزیر بهداشت، خیرین و هنرمندان و ورزشکاران و مسئولان استان تفاهم نامه ساخت ۶۲ خانه بهداشت، ۲۲ مرکز جامع سلامت، دو ستاد شبکه بهداشت و درمان، دو پایگاه فوریت‌های پزشکی، شش پایگاه بهداشتی، هشت خانه پزشک و دو فاز بیمارستان سرپل ذهاب و فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب امضا می‌شود.

,

در این تفاهم نامه ها که به امضای وزیر بهداشت و خیرین سلامت می‌رسد، مشخص می‌شود که هر فرد خیر ساخت کدام مرکز بهداشتی و درمانی را برای ساخت برعهده خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه