اخبار داغ

امام جمعه شاهین دژ:

رفع حصر مطالبه خواص بی‌بصیرت است

رفع حصر مطالبه خواص بی‌بصیرت است
امام‌جمعه شاهین‌دژ گفت : ۹ دی امسال باید پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود و جواب محکومی بر دشمنان و کسانی که از این افراد طرفداری می‌کنند باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین فصیح نیا در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: برخی مباحث مربوط به درخواست برای رفع حصر سران فتنه از سوی برخی نمایندگان و مسئولین مطرح می شود که این امر جای تعجب دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: تعدادی از مسئولین می‌خواهند سران فتنه را از حصر آزاد کنند. این افراد باید علاوه بر توبه کردن باید متنبه شوند که درخواستی غیرعاقلانه دارند.

,

امام‌جمعه شاهین‌دژ، ادامه داد: این حصر به معنای زندان نیست و آنان زندگی راحتی دارند. فتنه گران باید بیشتر از این‌ها باید مجازات می‌شدند، نظام با آنان مدارا کرده و به همین دلیل نباید سخنی از رفع حصر آن ها به میان آید.

,

وی، بیان داشت: ۹ دی امسال باید پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود و جواب محکومی بر دشمنان و کسانی که از این افراد طرفداری می‌کنند باشد.

,

حجت الاسلام فصیح نیا، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه و با بصیرت با حمایت و کمک مسئولان امسال نهم دی باعظمت و باشکوهی را برگزار کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه