اخبار داغ

دو تغییر در استانداری کهگیلویه وبویراحمد رقم خورد

تعریف و تمجید محنایی از نیک اقبالی و کنایه به فتاح محمدی/ نیک اقبالی: از ۱۲۵ کیلوگرم به ۸۵ کیلوگرم رسیدم

تعریف و تمجید محنایی از نیک اقبالی و کنایه به فتاح محمدی/ نیک اقبالی: از ۱۲۵ کیلوگرم به ۸۵ کیلوگرم رسیدم
آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد که با حاشیه هایی نیز همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تکریم و معارفه معاون عمرانی استاندار گفت: نمیدانم از محافظه کاری اقای محمدی بود که دقایق اخر من را جلو انداختند و خودشان سخنرانی نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

مجید محنایی گفت: نیک اقبالی برای عمرانی استان کم نگذاشتند

,

وی بیان کرد: استاندار پیشین برای انتخاب نیک اقبالی در ماه اول به هوش و استعداد خانواده وی که در سطح بین الملل مطرح هستند به این جمع بندی رسیدیم که ایشان انتخاب شود و سریع توانست مسایل را در دست بگیرید.

,

محنایی افزود: یکی از رمز های موفق نیک اقبالی علاوه بر تخصصی که داشتند فوق لیسانس حقوق نیز بودند در این مدت تلاش ایشان اعتبارات عمرانی از ۳۰۰ میلیارد در سال ۹۲ به سه برابر رسید.

,

محنایی بیان کرد: با وجود اینکه فرزند سردسیر بود اما نگاهش بیشتر به پروژه های مناطق گرمسیری بود نیک اقبالی استان را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده بود.

,
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حتی گاهی در کار ما سرک می کشید و در رشد اقتصادی از رتبه ۳۱ به رتبه ۲۰ رسیدیم.
,
 
,
نیک اقبالی معاون استاندار نیز گفت: در انگلیس وقتی کسی شهردار می شود اول وزنش را می گیرند و وقتی هم کنار گذاشته شد وزنش می کنند اگر وزن اضافه کرده بود می گویند از بیت المال استفاده کرده است و چنین قانونی در ایران نیست.
,
 
,
وی بیان کرد: من در این چهار سال و دو ماه سلامتی ام را گذاشتم از ۱۲۵ کیلوگرم به ۸۵ کیلوگرم رسیدم البته برای کار برای مردم از جانم هم می گذارم.
,
 
,
نیک اقبالی عنوان کرد: بار سنگینی از دوشم برداشته شد و دیگر این بار را نمی توانم تحمل کنم در این راه به جز لذت خدمت به مردم در ان دیده نمی شد.
,
 
,
وی بیان کرد: یادمان نمی رود در سال ۹۲ که استاندار معاونانش رادر یک روز معارفه کرد و در یک فضای کوچک برای بار دوم استان به نیروهای بومی داده شد.
,
 
,
نیک اقبالی اظهارکرد: از در ابتدای سال 3۹ وضعیت اقتصادی اصلا خوب نبود و در سال اول با توجه به مشورت های ایت الله ملک حسینی و آمیر احمد تقوی به تدوین برنامه برای استان پرداختیم همه موفقیت هایی که در استان انجام شد ماحصل یک کار جمعی بود.
,
 
,
وی بیان کرد: هیچوقت دیده نشد که در این چهارسال اختلافی بین معاونان استاندار رخ داده باشد شاید در محافل خصوصی همدیگر را نقد می کردیم اما اجازه ندادیم این اختلافات به محافل عمومی کشیده شود.
,
 
,
, ,
 
,
وی گفت: فضایی که در این چهارسال در استان بود متفاوت از سایر سالها بود در این مدت کمترین تنش را بین نمایندگان داشتیم.
,
 
,
نیک اقبالی اظهار کرد: ما در استان گاهی شب احیای بودجه با مدیران کل را داشتیم که بتوانند بودجه کشوری را جذب کنند در این مدت اعتبارات استان به ۱۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
,
 
,
نیک اقبالی گفت: همه می دانند چه حزب و جناحی هستم اما نگاه من به استان یکنواخت بود و خوشحالم در همه بخش های استان کوتاهی نکردم هرجا که لازم بود سیاسی بودم اما در مسایل اجرایی هیچگاه جناح فکری خود را مد نظر قرار ندادم.
,
معاون پیشین استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداراشاکریم در این چند سال توانستیم کارهایی را در استان انجام دهیم در سال های 92 تا سال 96 در هشت مناسبت دهه فجر و هفته دولت در استان 3 هزار و 161 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان در این مناسبت های رسمی افتتاح و کلنگ زنی شد که از این تعداد 1990 پروژه عمرانی با اعتبار 1545 میلیارد تومان بوده است.
وی بیان کرد: به واسطه این پروژه ها برای بیش از 10 هزار نفر شغل ایجاد شد اگر در استان کاهش نرخ بیکاری داشتیم بیشترین آن به حوزه فعالیت پروزه های عمرانی مربوط می شود از همه پیمانکارانی که با وجود مطالبات زیاد اما پروزه ها را تعطیل نکردند.
نیک اقبالی عنوان کرد: در سفر رییس جمهور 167 طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی را با 2 هزار و 220 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی کردیم که 158 پروژه با اعتبار 607 میلیارد تومان بوده است.
وی بیان کرد: 9 هزار هکتار آبیاری تحت فشار با بودجه 130 میلیارد تومان اجرا ده است و برخی نیز در دست اجراست و آب رسانی به 50 هزار هکتار در دستور کار قرار دارد که اگر سد ابریز اجرا شود به مرحله ابیاری تبدیل خواهد شد.
معاون پیشین استانداری کهگیلویه و بویراحمد  گفت: در اوایل دولت مردم با کلمه تخصیص اب بی گانه بودند ما نیز سهم خودمان را از آب گرفتیم و 467 میلیون متر مکعب در حوزه زهرا و 349 میلیون متر مکعب در حوزه مارون تخصیص جدید گرفته شد که کار بسیار بزرگی در چنین شرایطی است.
وی افزود: ابرسانی به چهار شهر دهدشت یعنی سوق، چرام و لنده با 250 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور اغاز شد که در حال انجام است و سد تنگ سرخ وارد مرحله جدیدی از فعالیت رسیده است و سد چمشیر نیز 110 هزار هکتار از طریق سد چمشیر بهره مند خواهد شد.
 نیک اقبالی عنوان کرد: یکی از شاخص های ارزیابی رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی این بود که تعداد بیمارانی که به خارج از استان فرستاده می شوند باید کم شود از 30 بیمار در سال 92 به 7 بیمار رسید یعنی دستگاه های پزشکی مورد نیاز در این حوزه به استان رسید.
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
در این آین مرادی به عنوان رئیس دفتر و مدیرکل حوزه دفتر استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه