اخبار داغ

رئیس بنیاد مسکن:

۱۰۰ هزار واحد زلزله زده برآورد خسارت شد / تخریب کامل ۱۸۷۰۰ واحد

۱۰۰ هزار واحد زلزله زده برآورد خسارت شد / تخریب کامل ۱۸۷۰۰ واحد
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۸۷۰۰ واحد نیاز به بازسازی کامل دارند که ۶۵۰۰ واحددر شهرها و ۱۲۲۰۰ واحد در روستاها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، علیرضا تابش امروز سه شنبه در نشست خبری رئیس بنیاد مسکن کشور که در محل بنیاد مسکن استان کرمانشاه برگزار شد، به ارائه گزارشی از روند کار بازسازی پرداخت و اظهار داشت: نقش اول را در بازسازی خود مردم مدیریت خواهند کرد اگرچه ر ابتدا به کندی ممکن است پیش رود اما با گذشت زمان این کار سرعت خواهد گرفت و با اطمینان پیش خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی با بیان اینکه تا امروز برای ۱۰۰ هزار واحد تجاری و مسکونی برآورد خسارت شده است، افزود: ۱۸۷۰۰ واحد نیاز به بازسازی کامل دارند که ۶۵۰۰ واحددر شهرها و ۱۲۲۰۰ واحد در روستاها است.

,

تابش اظهار داشت: حدود ۵۰ هزار واحد نیاز به تعمیر دارند و ۱۸ هزار واحد دیگر در حال حاضر قابل سکونت هستند و بعدا تعمیرات آنها انجام خواهد شد مابقی سالم هستند.

,

وی از تشکیل پرونده برای بازسازی خبر داد و افزود: تا کنون حدود ۱۸ هزار پرونده تشکیل شده است که از این تعداد ۶۵۰۰ پرونده برای دریافت وام به بانکها معرفی شده اند.

,

رئیس بنیاد مسکن تصریح کرد: همچنین تا الان به ۱۰۰۰ واحد وام بلاعوض پرداخت شده است و پیش بینی شده که روزانه حدود ۴۰۰ واحد وام بلاعوض احداثی و تعمیراتی دریافت خواهند کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه