اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر 14 تا 20 بهمن ماه در زنجان برگزار می‌شود/ حضور وزیر ورزش در زنجان و پخش زنده مسابقات از شبکه 3

مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر 14 تا 20 بهمن ماه در زنجان برگزار می‌شود/ حضور وزیر ورزش در زنجان و پخش زنده مسابقات از شبکه 3
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان خبر داد و گفت: این مسابقات 14 تا 20 بهمن ماه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، علی جوان امروز در دومین جلسه شورای عالی ورزش استان زنجان با بیان اینکه موفقیت‌های ورزشی استان زنجان با حمایت مسئولان ارشد استانی بوده است، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز کمک‌هایی به توسعه ورزش در استان داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه در نخستین جلسه شورای عالی ورزش استان 7 مصوبه داشتیم، ابراز کرد: تمامی این مصوبات به مرحله اجرا درآمده است.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی زنجان در مسابقات بین‌المللی جام فجر در رشته بدمینتون عنوان کرد: این مسابقات 14 تا 20 بهمن ماه در زنجان برگزار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات به اقتصاد استان کمک خواهد کرد، گفت: مسابقات 27 سال در تهران برگزار شده و برای نخستین بار است که میزبانی به زنجان داده می‌شود.

,

جوان با اشاره به اینکه قصد داریم میزبانی این مسابقات در زنجان را دائمی کنیم، تصریح کرد: برگزاری شایسته این مسابقات می‌تواند به این امر کمک کند.

,

وی خواستار همراهی دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات شد و گفت: طبق پیش بینی‌ها برگزاری این مسابقات 230 میلیون هزینه خواهد داشت.

,

جوان با اشاره به حضور مسئولان کشوری در این مسابقات عنوان کرد: مسئولان فدارسیون و وزیر ورزش در این مسابقات حضور خواهند داشت و همچنین هماهنگی‌ها برای پخش زنده این مسابقات از شبکه 3 نیز انجام شده است.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به حضور ورزشکاران استان زنجان در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اشاره و اظهار کرد: پیش بینی ما حضور 50 نفر ورزشکار زنجان در این مسابقات است که احتمال افزایش نیز وجود دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه