اخبار داغ

مختل شدن خطوط تلفن همراه در روستاهای حاشیه مرکز استان

آنتن دهی ضعیف خطوط اینترنتی و بلاتکلیفی مردم منطقه بلهزار و مادوان

آنتن دهی ضعیف خطوط اینترنتی و بلاتکلیفی مردم منطقه بلهزار و مادوان
نبود برخی از زیرساخت هابرای آنتن دهی مناسب خطوط تلفن همراه، قطعی مکرر این خطوط و حتی حرکت لاک پشتی اینترنت در حاشیه های شهر یاسوج مشکلاتی را بوجود آورده که باعث دلخوری مردم این مناطق از مسئولان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسفیر دنا؛امروزه توسعه زیر ساختهای فضای مجازی و به تبع آن خطوط اینترنتی برای تبادل هرچه بهتر حیاتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,

ثانیه ای باید پیشرفت کرد

, ثانیه ای باید پیشرفت کرد,

با توجه به رشد روز افزون فناوری ارتباط و توسعه ثانیه ای این سیکل اساسی پس باید همگام با این موضوع چه در توسعه اینترانت داخلی و چه در توسعه فناوری ارتباطات گام های اصولی برداشت و بتوان در دنیای مجازی امروزی این شاخصه را نیز زیر چتر خود قرار داد.

,

از طرفی دیگر استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل داشتن ظرفیت های متعدد نیازی اساسی به توسعه زیر ساختهای فناوری ارتباطی از جمله پهنای باند اینترنت دارد تا بتواند در هر زمینه ای با توجه به این فضا پیشرفت خود را رقم بزند.

,

هنوز اندرخم یک کوچه ایم!

, هنوز اندرخم یک کوچه ایم!,

در چند سال اخیر به دلیل موقعیت خاص استان و کوهستانی بودن آن، در برخی از نقاط شاهد آنتن دهی ضعیف و حتی حرکت لاک پشتی اینترنت هستیم که در این زمینه  شاهد آنتن ضعیف خطوط موبایلی حتی تلفن در روستاهای اقماری مرکز استان و حتی شهر تازه تأسیس مادوان از آن نمونه است.

,

شهرستان بویراحمد به دلیل داشتن ظرفیت های مهم گردشگری و توریست پذیری و قابلیت های مهم در امر گردشگری یکی از شهرستانهای مهم و مستعد در امر توریست پذیری بوده که وجود مناطق زیبا در منطقه بلهزار و مهریان از جمله تنگه مهریان و حتی تنگه گنجه ای و وجود دانشگاه آزاد مرکز استان در در این منطقه بر مزیت های آن افزوده است.

,

هرچند که امروز به دلیل تراکم جمعیت بویژه در این مناطق ذکر شده، کمبود بسیاری از زیرساختها مشهود بوده، اما وضعیت بغرنج آنتن دهی تلفن های همراه در برخی از مناطق بیان شده نیز بر این کاستی ها افزوده است.

,

کمبود زیرساختها و مشکلات آنتن دهی اینترنت

, کمبود زیرساختها و مشکلات آنتن دهی اینترنت,

 نبود برخی از زیرساخت هابرای آنتن دهی مناسب خطوط تلفن همراه، قطعی مکرر این خطوط و حتی حرکت لاک پشتی اینترنت در این مناطق مشکلاتی را برای شهروندان این منطقه بوجود آورده که باعث دلخوری مردم این منطقه از مسئولان شده است.

,

قطع و وصل های پی در پی اپراتور های موبایلی و انسداد سیستم های 4جی و حتی 3جی در این مناطق باعث شده که شهروندان این مناطق در بلاتکیفی به سر ببرند.

,

رئیس ارتباطات سیار شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختلال در شبکه تلفن همراه برخی نقاط شهرهای استان به ویژه شهر یاسوج در طی هفته های گذشته به دلیل تغییرات در ساختار شبکه همراه به منظور بالا بردن ظرفیت و ارائه سرویس های جدید و ارتقاء کیفیت بوده است.

,

توسعه پهنای باند در دستور کار

, توسعه پهنای باند در دستور کار,

کرامت الله نیک اقبالی در گفت و گو با خبرنگاران ابراز کرد: نصب و راه اندازی تجهیزات جدید در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد به اتمام رسیده و عملیات بهینه سازی شبکه در حال انجام است و همچنین به لحاظ ترانسمیشن شبکه 2G و 3G و 4G تجهیزات جدید،در بعضی از نقاط افزایش پهنای باند انجام گرفته ودر بعضی نقاط در حال انجام است که با افزایش پهنای باندی که در طی این هفته انجام خواهد گرفت کسری پهنای باند و اختلالاتی که در این خصوص ایجاد شده مرتفع می شود.

,

وی با بیان اینکه از اختلالاتی که به خاطر تغییرات شبکه در طول اجرای پروژه در تلفن همراه مشترکین همراه اول ایجاد شده ازمردم فهیم استان عذرخواهی می کنیم، ابراز داشت: با تلاشی که در شرکت مخابرات استان در حال انجام است اختلالات جزئی تا هفته های آینده برطرف می شود.

,

نیک اقبالی افزود: اختلال شبکه تلفن همراه در محدوده بلوار عدل ، بالای 60 متری تا شاهد 6 ، تل زالی، بخشی از شهرک امام حسین و  محدوده مخابرات فجر به دلیل پهنای باند و تغییر تجهیزات شبکه بوده است.

,

وی با بیان اینکه تا پایان سال تلاش می شود که کار به روز رسانی شبکه ها تلفن همراه در سطح استان به نحو مطلوبی برای خدمات رسانی به مشترکین انجام شود، گفت: با راه اندازی سیستم های 3 جی و 4 جی  سرعت اینترنت و استفاده از خدمات اینترنتی در سطح استان افزایش می یابد.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه