اخبار داغ

اقدامی تامل برانگیز؛

«عصبانی نیستم» و سرباز کردن زخم فتنه/ مسئولان مربوطه تحت تاثیر فشار افراطی ها تصمیم نگیرند

«عصبانی نیستم» و سرباز کردن زخم فتنه/ مسئولان مربوطه تحت تاثیر فشار افراطی ها تصمیم نگیرند
اگر مسئولان با هر سخنی و عملی تحت فشار قرار می گیرند، پس زمانی اندک نمی گذرد که میدان را برای اجنبی باز می کنند مگر نه این است که «یادمان باشد پیام آفتاب- دست نااهلان نیفتد انقلاب» اما گویا نااهلان هم به میدان آمده اند تا خودی نشان دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهنرما؛سید محمدحسین منتظر القائم/ انگار همه چیز دست به دست هم می دهد تا برای سرباز کردن زخمی دوباره، فتنه ای دوباره ایجاد شود. فتنه ای که از دل هنر برخیزد، آن هم از نوع سینمایی اش. اکران فیلم«عصبانی نیستم» فیلم مدافع فتنه با موافقت مسئولان مربوطه اکران می شود و چه سخنی از این بدتر که سازمانی که کلمه اسلامی را به خود اختصاص داده حالا می خواهد برخلاف نامش عمل کند و به بهانه اینکه تحت فشار قرار گرفته است قبول می کند که این فیلم اکران شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هنرما,

حمایت از آشوب های خیابانی و دلهره هایی که یک جامعه را به قهقهرا کشانده است، حالا در قالب یک فیلم به مردم نشان داده می شود و این عمل سرکوب این قیام و تحقیر کردن آن است. در واقع تحقیر کردن مردمی که چه در زمان قبل از انقلاب و چه بعد از آن عشق را در طبق اخلاص گذاشتند. جوان هایشان را آماج گلوله ها قرار دادند و حالا در یک حرکت گستاخانه باید مسئولان مربوطه از این موضوع شانه خالی کند و بگویند که تحت فشار قرار گرفتیم.

,

اگر مسئولان با هر سخنی و عملی تحت فشار قرار می گیرند پس زمانی اندک نمی گذرد که میدان را برای اجنبی باز می کنند مگر نه این است که «یادمان باشد پیام آفتاب/ دست نااهلان نیفتد انقلاب» اما گویا نااهلان هم به میدان آمده اند تا خودی نشان دهند.

,

مسئولانی که از خود اراده ندارند چگونه می توانند سکاندار یک ارگان باشند آنهایی که با نسیمی می لرزند و با بادی عقب نشینی می کنند. کم نیستند مزدورانی که در هر دوره ای می آیند و زخمی بر تن انقلاب می نشانند و می روند. حالا از سینماگران گرفته تا صدا و سیما. وای بر افرادی که شان و مقام انقلاب را به سخره می گیرند و بر اساس سیاست های از پیش تعیین شده زهر خود را می ریزند.

,

چه کسی از کجا می داند که متولیان اکران این فیلم باج نگرفته اند تا آن را به عرصه نمایش بگذارند. اما مردم بصیر و فهیم ایران می دانند که آنهایی که به این فتنه ها دامن می زنند خود فتنه گرانی بیش نیستند که آتش آشوب ها را شعله ور تر می کنند و حتما در این میان سودی کسب می کنند.

,

زهی خیال باطل که که در این فیلم با استفاده از سکانس هایی که پخش می شود تلاش شده تا رئیس جمهور سابق را مسبب تمام بدبختی های فعلی مردم نشان دهد و به یاس و ناامیدی جوانان ایرانی بعد از حوادث سال ۸۸ بپردازد.

,

افراطیون در این فیلم، مذهبیون را بی سواد و تازه به دوران رسیده فرض می‌کنند چراکه تصور می کنند هر کس به دنبال مد و شوی رقص و آواز و بی اخلاقی رفت روشنفکر است و می تواند جز اندیشه های برتر جامعه باشد در حالی که این ها جز طبل های توخالی بیش نیستند که فقط ادعا دارند و افراطی گری می کنند.

,

اتهام به نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی دیگر از بخش های این فیلم کذایی است و چه رقت انگیز است سینما گرانی که در ایران زندگی می کنند کشور خود را به سخره بگیرند تا غربی ها آنطرف مرزها از ماست کره بگیرند و اینجاست که باید گفت از ماست که برماست. توهین به نظام و تحریف اغتشاش های سال ۸۸ چشم انداز زبونی این فیلم است و این در حالی است که مقام معظم رهبری فتنه را خط قرمز نظام دانسته اند و این موضوع محل سؤال و تأمل جدی است.

,

کمی بیندیشیم که برای به دست آوردن شهرت، پول و مقام چه می کنیم و آب به آسیاب دشمن می ریزیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه