اخبار داغ

نائب رئیس اتاق اصناف شهرضا خبرداد؛

ارسال ۱۰ کانکس از سوی اتحادیه های اصناف شهرضا به مناطق زلزله زده/هفت کانکس دیگر در حال ساخت است

ارسال ۱۰ کانکس از سوی اتحادیه های اصناف شهرضا به مناطق زلزله زده/هفت کانکس دیگر در حال ساخت است
نائب رئیس اتاق اصناف شهرضا گفت: اتحادیه های صنفی شهرضا تاکنون ۱۰ کانکس برای اسکان موقت مردم به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛ابراهیم سبزواری در گفت و گویی با اشاره به زلزله کرمانشاه و درد و غم مردم این منطقه، اظهارکرد: همدردی با مردم منطقه کرمانشاه وظیفه آحاد مردم در سراسر کشور محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

نائب رئیس اتاق اصناف شهرضا با بیان اینکه مردم شهرضا از ابتدای وقوع زلزله کرمانشاه به یاری مردم زلزله زده این منطقه شتافتند، تصریح کرد: مردم از ابتدای زلزله با کمک های غیر نقدی و نقدی خود نوع دوستی و کمک به هم وطنان در شرایط سخت را از خود به نمایش گذاشتند.

,

وی ادامه داد: اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف نیز در کنار مردم و همراه با دیگر اقشار جامعه همانند دیگر اوقات حضور پررنگی داشته و با وجود رکود بازار و سختی هایی که خود داشتند، در کمک رسانی به مردم کرمانشاه کوتاهی نکردند.
سبزواری با بیان اینکه کمک رسانی ها باید به مردم این منطقه در شرایط فعلی ادامه داشته باشد، تصریح کرد: اتحادیه های صنفی شهرضا تاکنون 10 کانکس برای اسکان موقت مردم به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کرده اند.

,
,

نائب رئیس اتاق اصناف شهرضا ادامه داد: هفت کانکس دیگر درحال ساخت و ساز است که در اسرع وقت و با پایان ساخت این کانکس ها به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.
وی تاکید کرد: این کمک ها از سوی اتحادیه های اصناف شهرضا صورت گرفته است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه