اخبار داغ

در گفت و گوی اختصاصی با چهارفصل مطرح شد:

آرزوهای محقق نشده معاون سابق عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ماجرای کتری کنار آتش در افتتاح راه روستایی چه بود؟

آرزوهای محقق نشده معاون سابق عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ماجرای کتری کنار آتش در افتتاح راه روستایی چه بود؟
معاون سابق عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد درباره آرزوهای محقق نشده خود و همچنین شیرین ترین خاطره دوران کاری خود ، مطالب جالب توجهی را عنوان کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل مراسم تکریم و معارفه معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل,

در حالی که پژمان نیک اقبالی ، معاون سابق عمرانی استانداری در سخنرانی خود به عدم مصاحبه مستقیم با خبرنگاران اشاره کرده بود اما خبرنگار چهارفصل به سراغ وی رفت و مصاحبه ای اختصاصی با نیک اقبالی انجام داد .

, چهارفصل,

 

,

پژمان نیک اقبالی در پاسخ به سوالی مبنی بر شیرین ترین خاطره دوران کاری خود به عنوان معاون عمرانی استانداری گفت : یک راه روستایی به نام قباسوخته زرین دوتو که از توابع بخش مارگون و در حوزه امامزاده شاه غالب که با زن و بچه آمدند و گفتند که راه نداریم و بعد از یک سال مشکل راه این روستا را حل کردیم .

,

 

,

وی افزود : یک شب که دیروقت هم بود برای افتتاح این راه به همان روستا رفتیم ، اهالی روستا آتشی روشن کردند و یک کتری برای درست کردن چای کنار آن گذاشتند و در همان شب و با حضور مردم روستا و مدیرکل راه و شهرسازی این راه روستایی را افتتاح کردیم که شیرین ترین خاطره دوران کاری من به عنوان معاون عمرانی استانداری بود .

, .,

 

,

معاون سابق استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر بزرگترین آرزوی محقق نشده شما برای استان ، گفت : احداث آزادراه در استان و اتصال به شبکه آزادراه کشور و همچنین پروازهای متعدد در فرودگاه یاسوج و جاده پاتاوه-دهدشت از بزرگترین آرزوهای ماست که امیدوارم انجام بگیرد .

, .,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه