اخبار داغ

مسئول روابط عمومی هیئت موتورسواری بافق خبرداد

بافق یزد، میزبان مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور

بافق یزد، میزبان مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور
مسئول روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی بافق از برگزاری دومین دوره مسابقات موتورسواری قهرمانی کشور به میزبانی بافق خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بافق خبر؛ مسئول روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه  گفت: ۲۴ آذرماه سال جاری مسابقات قهرمانی کشور در تمام رده‌ها  اعم از نونهالان، نوجوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بافق خبر,

علی‌اصغر موفق  با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات، در کلاس‌های  ۶۵ و ۸۵ سی‌سی نونهالان، ۱۵۰ سی‌سی نوجوانان و ۲۵۰ و ۴۵۰ سی‌سی بزرگ‌سالان و پیشکسوتان موتورسوار شرکت دارند خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده به همراه ورزشکاران روز چهارشنبه وارد بافق می‌شوند و بعد از پذیرش در محل دانشگاه آزاد اسلامی بافق مستقر خواهند شد.

,

مسئول روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی بافق افزود: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه تیم‌های شرکت‌کننده در پیست تمرین و مسابقه اصلی نیز در روز جمعه ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

,

موفق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شاخص‌های برتر ورزش موتورسواری یادآور شد: ورزش موتورسواری علی‌رغم اینکه فوق‌العاده مهیج است، یک ورزش ایمن است که با  رعایت اصول، ضوابط و مقررات مربوطه می‌تواند نقش بسیار مهمی در پر کردن سالم اوقات فراغت جوانان و نوجوانان همراه با آرامش و امنیت داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه