اخبار داغ

در دومین دوره مسابقات فوتسال ادارات برق فارس؛

تیم اداره برق کازرون قهرمان استان شد

تیم اداره برق کازرون قهرمان استان شد
تیم فوتسال برق کازرون در دومین دوره مسابقات فوتسال ادارات برق استان فارس همچون دوره اول ، قهرمان استان فارس شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "کازرون خبر"،  تیم فوتسال برق کازرون در دومین دوره مسابقات فوتسال ادارات برق استان فارس همچون دوره اول ، قهرمان استان فارس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کازرون خبر,


این دوره از مسابقات که در راستای نهادینه کردن ورزش های همگانی و گروهی و به منظور افزایش شادی و نشاط و ارتقاء سلامت جسمی و روحی کارکنان توزیع برق استان فارس ، با حضور 21 مدیریت توزیع برق استان، طی سه مرحله برگزار شد.

,
,


این دوره از مسابقات در سه مرحله به صورت گروهی برگزار و در نهایت چهار تیم نورآباد، کازرون، خرمبید و داراب به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که تیم برق کازرون با پیروزی 6 بر 3، مقابل تیم پر تلاش داراب راهی فینال شد و در دیدار نهایی طی یک بازی زیبا و جوانمردانه با تیم قدرتمند نورآباد، در ضربات پنالتی موفق به شکست حریف توانمند خود شد و جام قهرمانی این دوره از مسابقات را برای دومین سال پیاپی کسب کرد.

,
,


 آبان ماه سال جاری تیم فوتسال شرکت توزیع برق استان فارس نیز با بهره گیری از بازیکنان برق کازرون ( آقایان اسلام بکتاش، سید سعید حسینی و هاشم اسماعیل پور) به فینال مسابقات فوتسال صنعت آب و برق استان فارس صعود کرد که در وقت اضافه دیدار نهایی با قبول شکست در مقابل منتخب برق شیراز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

,
,


اسامی تیم فوتسال:
بازیکنان: ایمان اسکندری، حیدر بنیادی، مصطفی رضایی، حسین مرادی، محسن ایلانی، اسلام بکتاش، سید سعید حسینی و هاشم اسماعیل پور
مربی : اسلام بکتاش
سرپرست: حمید فیاض

,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه