اخبار داغ

در جلسه ستاد بحران استان کرمان مطرح شد؛

انتقاد استاندار کرمان از وضعیت ارتباطات استان و تعطیل خودسرانه دانشگاه های کرمان

انتقاد استاندار کرمان از وضعیت ارتباطات استان و تعطیل خودسرانه دانشگاه های کرمان
استاندار کرمان گفت:دو سال است که داد می‌زنم و مسائل و مشکلات ارتباطات را مطرح می‌کنم که ۸۶ نقطه کور ارتباطی در استان کرمان داریم و حتی بعد از زلزله امروز شماره‌های پنج شماره‌ای مدیران ستاد مدیریت بحران هم قطع بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه آرمان؛ علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان در ستاد مدیریت بحران استان کرمان با تأکید بر اینکه قطع ارتباطات در دقایق نخستین بعد از زلزله ۶٫۲ ریشتری ظهر امروز و تعطیلی خودسرانه دانشگاه‌ها مورد انتقاد است، متذکر شد: تا زمانی که وضعیت ارتباطات استان کرمان مشخص نشود، دیگر مدیر ارتباطات در استان نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه آرمان, شبکه اطلاع رسانی راه آرمان,

استاندار کرمان یادآور شد:دو سال است که داد می‌زنم و مسائل و مشکلات ارتباطات را مطرح می‌کنم که  ۸۶ نقطه کور ارتباطی در استان کرمان داریم و حتی بعد از زلزله امروز شماره‌های پنج شماره‌ای مدیران ستاد مدیریت بحران هم قطع بود.

,

رزم حسینی با بیان اینکه استان کرمان در حوزه ارتباطات ضعیف است، اظهار کرد: در حالی که ما در شرایط اضطراری هستیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا حادثه ای پیش بیاید و تلفات بدهیم و بعد برای ارتباطات ما راه حلی پیدا کنند آن موقع دیگری چه فایده‌ای دارد.

,

استاندار کرمان  در این جلسه توضیحات الهامی مدیرکل ارتباطات و فنآوری استانداری کرمان را قانع‌کننده ندانست و وی را از جلسه ستاد مدیریت بحران استان اخراج کرد.

,

این مقام مسئول تصریح کرد:تا زمانی که کشته و مجروح نداشته باشیم تصور می‌کنیم، اتفاقی روی نداده است، اما پیشگیری و پیش‌بینی مقدمه کار است و باید کمیته‌ای تخصصی تشکیل شود.

,

رزم حسینی با اشاره به مطالب وفق الذکر ادامه داد:تا از اماکن عمومی بررسی کارشناسی صورت گیرد و چنانچه استحکام لازم را ندارند، اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

,

استاندار کرمان با اشاره به اینکه  ۸۶ واحد خانه قدیمی در شهر کرمان وجود دارد، اذعان کرد: ضرورت دارد که برای مقاوم‌سازی این خانه‌ها اقدام شود و بر تخریب خانه‌های قدیمی موجود در کنار خانه‌های مستحکم تاکید داریم زیرا این خانه‌ها با وقوع زلزله تخریب می‌شوند و تلفات به بار می‌آید.

,

این مقام مسئول ضمن تأکید بر اینکه نمی‌توانیم، بپذیریم دستگاه‌هایی در استان کرمان به دلایل مختلف کم‌کاری کنند، گفت:و مدیران مرتبط با ستاد مدیریت بحران باید همه مسائل را جدی بگیرند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

,

رزم حسینی در ادامه جلسه ضمن تماس با وزیر ارتباطات از وضعیت ارتباطات استان انتقاد کرد و خواستار حضور وی به منظور مرتفع کردن این مسئله شد.

,

گفتنی است استاندار کرمان با برقراری ارتباط با وزیر علوم از تعطیلی دانشگاه‌های کرمان بعد از وقوع زلزله به صورت خودسرانه و بدون مشورت با ستاد مدیریت بحران انتقاد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه