اخبار داغ

برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن وعترت در بیضا

برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن وعترت در بیضا
دیروز و به صورت همزمان با سراسر کشور ، آزمون کتبی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛به صورت همزمان با سراسر کشور ، آزمون کتبی بیست و سومین  دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

 بیست و سومین دوره از مسابقات قرآن و عترت (علیهم السلام) با استقبال گسترده و با حضور صد ها نفر از دانشجویان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی بیضا برگزار شد.

,

دکتر علیرضا ملایی سرپرست واحد بیضا  درگفتگوباخبرنگارما درحاشیه این مراسم گفت: برگزاری مسابقات قرآنی یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی در دانشگاه به شمار می آید که نهادینه کردن مسایل قرآنی و فرهنگی و دینی باید در دانشگاه ها با جدیت دنبال شود .

,

سرپرست واحد بیضا با اشاره به حضور گسترده استادان و دانشجویان واحد بیضا در این دوره از مسابقات گفت:توجه به مسایل قرآنی و فرهنگی لازمه هر دانشگاه اسلامی است و این مسابقات قرآنی باید با برنامه ریزی و هماهنگی ویژه ای به صورت گسترده و با تشویق و ترغیب دانشجویان به صورت باشکوه و گسترده انجام پذیرد . 

,

 ملایی، تعداد شرکت کنندگان در بیست سومین دوره از مسابقات کتبی قرآن و عترت را بیش از 300 نفر عنوان  کرد که  دانشجویان در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، زندگانی پیامبر اسلام، نماز ، احکام خواهران و برادران و همچنین اساتید در رشته نماز با هم به رقابت پرداختند . 

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه