اخبار داغ

در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله 9 دی عنوان شد؛

حماسه ۹ دی نمود دهه فجری دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی است

حماسه ۹ دی نمود دهه فجری دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی است
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله 9 دی, گفت: حماسه ۹ دی نمود دهه فجری دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودیآیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله 9 دی که در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه برگزار شد, گفت: یکی از ویژگی‌های بارز دهه فجر انقلاب اسلامی به کمال رسیدن انقلاب و اوج عزت و اقتدار نظام مقدس انقلاب است و حماسه نهم دی نیز یک دهه فجر دیگر در انقلاب اسلامی ایران است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی, آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله 9 دی که در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه برگزار شد, گفت: یکی از ویژگی‌های بارز دهه فجر انقلاب اسلامی به کمال رسیدن انقلاب و اوج عزت و اقتدار نظام مقدس انقلاب است و حماسه نهم دی نیز یک دهه فجر دیگر در انقلاب اسلامی ایران است. ,
 
,
وی با اعلام اینکه با پیروزی نظام مقدس انقلاب اسلامی چراغ دین و اسلام و قرآن روشن شده است، عنوان کرد: دشمنان برای خاموش کردن این نور از هر وسیله و روشی استفاده کرده‌اند چراکه نظام را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانند. 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس انسان‌ها را پخته‌تر کرده و استعدادها را شکوفاتر کرده است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در رأس فتنه سال 88 دشمنانی همچون آمریکا، انگلیس و اسراییل قرار دارند، افزود: دشمنان از انسان‌های خودخواه، زیاده‌خواه و جاه‌طلب داخلی برای رسیدن به اهداف خود در فتنه 88 استفاده کرده‌اند. 
,
 
,
آیت‌الله حسینی شاهرودی عنوان کرد: دشمن در فتنه سال 88 با شعار تغییر رأی مردم سعی در نابود کردن نظام مقدس انقلاب اسلامی داشت که این اتفاق انقلابی را در دل مردم ایجاد و حماسه نهم دی را خلق کردند. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
سردار حمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه کردستان نیز در این نشست گفت: وی با اشاره به اتفاقات نهم دی ماه گفت: در فتنه نهم دی ماه همه حتی بسیاری از خارجیها دست به دست هم دادند که خوشبختانه رهبر معظم و سران کشور توانستند آن را خنثی کنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: طبق اعتراف بسیاری از عوامل فتنه نهم دی ماه توطئه براندازی نظام را خنثی کرد بود.
,
 
,
 وی گفت: : باید اینگونه مراسمات را جدی بگیریم و برگزاری آن را با تشکیل ستاد مردمی بر عهده خود مردم بگذاریم.
,
 
,
فلاح ادامه داد: تلویزیون و بیلبوردهای شهری باید تحت تاثیر نهم دی قرار گیرد و اگر امکان دارد در یکی از نمایشگاه‌های استان در رابطه با این روز عکس‌هایی به نمایش در آید.
,
 
,
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: باید به مناسبت این روز مسابقه مقاله و داستان نویسی برگزار شود تا جنبه‌های پنهان این روز روشن شود و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا شود تا تاثیرات آن در جامعه نمایان شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه