اخبار داغ

جشنواره و نمایشگاه ترویج زایمان طبیعی در سپیدان برگزار شد

جشنواره و نمایشگاه ترویج زایمان طبیعی در سپیدان برگزار شد
سومین جشنواره و نمایشگاه ترویج زایمان طبیعی با حضور رییس، مدیریت و کارکنان پرستاری و مامایی بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛مصباح سرپرستار بیمارستان امام حسین(ع)،درگفتگوباخبرنگارما با اشاره به سیاست های جدید جمعیتی ، ترغیب زایمان طبیعی و کاهش عوارض سزارین گفت : در اجرای طرح تحول نظام سلامت به طور ویژه به بحث مادران باردار پرداخته شده و خدمت رسانی به آنها در قالب ترویج زایمان طبیعی، رایگان شدن زایمان طبیعی، کاهش زایمان های سزارین و ارتقای تجهیزات و نوسازی بلوک های زایمانی، انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

مصباح تعداد زایمان طبیعی از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت (اردیبهشت 1393) تا کنون را 833 زایمان اعلام نمود و اظهار داشت : 63 درصد زایمان های انجام شده طبیعی و 37 درصد به صورت سزارین بوده است که این نشان از روند رو به رشد زایمان طبیعی در سال های اخیر می باشد.

,

در این مراسم به ده نفر از مادرانی که زایمان فیزیولوژیک داشته اند جوایزی اهدا شد و در پایان مسئولین ضمن بازدید از غرفه های جشنواره، از زحمات متخصصین زنان و زایمان و کارشناسان مامایی در جهت کاهش شاخص سزارین، بهینه سازی بلوک زایمان طبیعی و ترویج زایمان بی درد دارویی تقدیر شد.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه