اخبار داغ

سرما همچنان مردم کهنوج را در انتظار گرما نگهداشته/سودجویان یکه تاز بازار فروش کوپن نفت

سرما همچنان مردم کهنوج را در انتظار گرما نگهداشته/سودجویان یکه تاز بازار فروش کوپن نفت
صف های طولانی نفت سفید در جایگاه عرضه سوخت کهنوج به قصه تکراری برای مردم این شهرستان تبدیل شده است و همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شوباد،درحالی که امروز فناوری های پیشرفته ای برای گرم کردن فضای خانه ها دردنیا مورد استفاده قرار می گیرد در شهر کهنوج، مردم باید بشکه به دست درصف های طولانی نفت سفید ساعت ها وقت خود را تلف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شوباد,

اگرچه از گازکشی محلات شهر کهنوج چندسالی می گذرد اما تاکنون کامل اجرایی نشده که دراین بین عده ای از آن بهره برده و برخی نیز به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه های اتصال به منازل خود از این انرژی پاک محروم هستند.

,

مردم شهرستان کهنوج شب‌های سرد زمستان را با بخاری‌های نفتی گرم می‌شوند.

,

دراین میان خانوارهایی که تاکنون به شبکه گاز دسترسی ندارند برای گرمایش خانه های خود در فصل سرما از نفت سفید استفاده می کنند و برای تامین آن باید یا به تنها جایگاه مراجعه و یا خودورهایی سیاری که درنظر گرفته شده، روی آورند.و یا در محل توزیع نفت حضور یابند.

,

در این میان برخی از مردم از صف‌های طولانی توزیع نفت و دست خالی برگشتن به خانه در این شهرستان اظهار گلایه کردند و خواستار رفع این مشکل توسط مسئولین شهرستان شدند.

,

 امسال همچون سال‌های گذشته بسیاری از زنان و مردان در این شهر از ساعت‌های اولیه صبح برای دریافت نفت موردنیاز خانواده‌شان در صف‌های طولانی معطل‌مانده‌اند.

,

مسئولان باید نسبت به افزایش تانکرهای عرضه نفت اقدام کنند تا مردم با چنین دغدغه و دردسری مواجه نشوند.

,

صف‌های طولانی، از سحرگاه در نوبت ایستادن و ساعت‌ها انتظار جهت دریافت نفت، از مشکلاتی است همواره در مسیر دریافت این سوخت در شهرستان ما وجود دارد.

,

یک بانوی کهنوجی که در صف انتظار دریافت نفت ایستاده بود، گفت: بدلیل نداشتن درآمد کافی قادر به گازکشی خانه خود نبوده و بناچار برای سپری شدن فصل سرما از بخاری نفتی برای گرم کردن منزل استفاده می کنم.

,

یکی از شهروندان کهنوجی که نخواست نامش ذکر شود در این خصوص به خبرنگار شوباد گفت: با توجه به اینکه بیشتر خانه های این شهرستان هنوز از دسترسی به گاز طبیعی به محروم هستند، ناچارند برای گرم کردن منازل خود در این فصل به استفاده از نفت پناه ببرند و ساعت‌ها در صف بمانند.

,

یکی دیگر از شهروندان میگوید:مسئولین فکری به حال بازار سیاه فروش نفت در شهرستان کنند متأسفانه عده ای سودجو با خرید کوپن های نفت مردم با قیمت ارزان ،از یک شب قبل ماشین های خود را در محل جایگاههای توزیع نفت پارک میکنند که در هر کدام از آنها حداقل شش بشکه وجود دارد و روز بعد به محض توزیع نفت در اولویت قرار می گیرند و متأسفانه مردمی که نفت را برای مصرف خود میخواهند بعضا با حضور چندین ساعته در صف توزیع دست خالی به منازل خود باز می گردند.از مسئولین خواهشمندیم در این فصل سرما به این مسأله رسیدگی کنند.

,

در پایان از مسئولین خواستاریم نسبت به این مشکل اقدام به عمل آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه