اخبار داغ

تحصیل بیش از 9 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در 175 دانشگاه مازندران

تحصیل بیش از 9 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در 175 دانشگاه مازندران
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: 9 هزار و 899 دانشجوی شاهد و ایثارگر در 175 دانشگاه در رشته‌های مختلف و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول تحصیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، عباسعلی رضایی در گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه مازندران اظهار کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر با تقویت دانش علمی و شکوفا کردن استعدادهای خود، برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,

 

,

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان شاهد و ایثارگر باید در عرصه‌های علمی جزو پیشتازان باشند، افزود: شما با تلاش و کوشش در عرصه علم‌آموزی باید جزو نخبگان و سرآمدان باشید.

,

 

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تصریح کرد: همانگونه که پدران شما برای بارور شدن دین اسلام و استحکام پایه‌های انقلاب تمام هستی خود را فدا کردند، امروز شما با درس خواندن، اهداف و مسیر پدران خود را دنبال کرده و زحمات آنان را قدر بدانید و جزو بهترین‌ها باشید.

,

 

,

رضایی با اشاره به اینکه استان مازندران دارای 9 هزار و 899 دانشجوی شاهد و ایثارگر است، گفت: این تعداد از دانشجویان در 175 دانشگاه در رشته‌های مختلف و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول تحصیل هستند.

,

 

,

وی در پایان با بیان اینکه 750 تن از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه مازندران مشغول به تحصیل هستند، بیان کرد: مسئولان دانشگاه‌ها نسبت به معرفی و شناساندن دانشجویان شاهد و ایثارگر به‌عنوان فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان در محیط دانشگاهی اقدام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه