اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش اقلید عنوان کرد؛

رشد دو برابری تعداد هنرستان ها در روستاهای اقلید

رشد دو برابری تعداد هنرستان ها در روستاهای اقلید
مدیر آموزش و پرورش اقلید از رشد دو برابری تعداد هنرستان ها در روستاهای اقلید خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلید فارس، محمود میرسلیمانی در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش فارس، فرماندار اقلید، معاونان، کارشناسان و کارکنان اداره آموزش و پرورش این شهرستان پیرامون بررسی مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد از تلاش و همت فرهنگیان شهرستان اقلید در راستای ارائه خدمت به 13 هزار و 700 دانش آموز و نوآموز در 164 واحد آموزشی سطح شهرستان سخن گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلید فارس,

وی  با تقدیر از همراهی کارکنان اداره آموزش و پرورش اقلید و دلسوزی فرهنگیان این شهرستان در راستای ارتقای سطح آموزشی و پرورشی در این شهرستان به ظرفیت های موجود اشاره کرد و عنوان داشت: آموزش و پرورش شهرستان اقلید همیشه جزو ادارات با امتیاز بالای استان فارس است.

,

میرسلیمانی بیان کرد: طی مدتی که مسؤولیت آموزش و پرورش اقلید را بر عهده گرفتم تلاش کردم تا با کاهش و مدیریت هزینه‌ها و افزایش درآمدهای اختصاصی پایدار، سازماندهی آموزشی، پرورشی و عمرانی برای خدمت مؤثر در این عرصه گام بردارم.

,

مدیر آموزش و پرورش اقلید جلب اعتماد خیران را یکی از رویکردهای آموزش و پرورش این شهرستان خواند و گفت: اهدای سه قطعه زمین به آموزش و پرورش توسط خیران، پیگیری ساخت دبستان شهید جمشیدیان، احداث سه باب نمازخانه، یک باب آزمایشگاه و پنج کلاس درس و... از جمله کمک های خیران به آموزش و پرورش اقلید است.

,

وی افزود: با تعامل با فنی فنی و حرفه ای و ترغیب و تشویق دانش آموزان به رشته های هنرستانی، تعداد هنرستان های این شهرستان دو برابر شده است.

,

میرسلیمانی سازماندهی تجهیزات مازاد در واحدهای آموزشی، ساماندهی به‌موقع نیروی انسانی ، رشد کمی و کیفی در کنکور سراسری و کسب رتبه‌های شهرستانی، استانی و کشوری در جشنواره‌های مختلف، حمایت ویژه از مدارس و دانش آموزان استثنایی و همچنین آموزشگاه های غیر دولتی، برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، کارگاه‌های متعدد دست ورزی، خلاقیت و...، راه‌اندازی کانون ولایت و... را به عنوان بخشی از عملکردهای آموزش و پرورش اقلید طی یک سال گذشته برشمرد.

,

مدیر آموزش و پرورش اقلید در پایان سخنان خود با بیان اینکه ساماندهی اقدامات عمرانی باشگاه فرهنگیان و انجام فعالیت‌های عمرانی با اعتبار 850 میلیون تومانی از آذرماه سال گذشته تاکنون، بخش دیگری از خدمات صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش اقلید است، مساعدت مدیرکل آموزش و پرورش فارس در راستای حمایت از دانش آموزان محروم و روستایی، مراکز فرسوده آموزشی، تأمین تجهیزات موردنیاز آموزشی و تکمیل هرچه سریع‌تر باشگاه فرهنگیان را خواستار شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه