اخبار داغ

با حضور مدیرکل کمیته امداد؛

جلسه ستاد اشتغال شهرستان مینودشت برگزار شد + تصاویر

جلسه ستاد اشتغال شهرستان مینودشت برگزار شد + تصاویر
فرماندار مینودشت از ارائه تسهیلات ارزان قیمت در دولت تدبیر و امید خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مینوخبر ، در جلسه ستاد اشتغال شهرستان مینودشت که با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و روسای بانکهای این شهرستان برگزارشد فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از بانکها به جهت ارائه خدمات ارزان قیمت به مدد جویان کمیته امداد گفت: در تمام موارد بانکها بسیار خوب عمل کردند ولی در بحث کمیته امداد بسیار بهتر عمل شد و مددجویان بیشتری دارای شغل و یا مشغول به کار شدند که به راحتی معیشت زندگی خود را می گذرانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مینوخبر,

در ادامه «امان اله حسین پور»، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به‌ضرورت همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد شهرستان مینودشت درسال جاری سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود که پس از گذشت حدود ۹ ماه فقط ۱۸ درصد آن جذب شده است.

,

وی ایجاد اشتغال برای مددجویان را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این نهاد در استان عنوان کرد و گفت: با توجه به جذب ۱۳۵ درصدی تسهیلات اشتغال‌زایی سال گذشته امیدواریم با همکاری بانک‌ها پرداخت تسهیلات  اشتغال مددجویان امسال هم به طور کامل محقق شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۳۴ مددجوی تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.

,

وی با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه اشتغال‌زایی نیازمندان از گسترش فقر در جامعه جلوگیری می‌کند افزود: کمیته امداد با رویکرد توانمندسازی خانوارهای نیازمند با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه با اولویت مناطق محروم هرساله ۱۰ درصد از مددجویان را از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می‌کند تا افراد نیازمند جدید وارد چرخه حمایتی شوند.

,

وی با اشاره بر لزوم توجه جدی به اشتغال بانوان گفت: ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار می‌توان آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد به همین منظور این نهاد امسال تاکنون برای ساماندهی اقتصادی این قشر نیازمند، اقدامات خوبی ارائه کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه اعتبار اشتغال‌زایی مددجویان مینودشتی در سال گذشته یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود گفت: سال گذشته با تعامل مثبت بانک‌های عامل این شهرستان یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان، معادل ۹۸ درصد اعتبارات محقق شد.

,

وی افزود: از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات بانکی اشتغال‌زایی سال ۹۶ مددجویان استان گلستان تاکنون ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تحقق‌یافته است و برای هزار و ۶۲ مددجو در بخش‌های صنایع‌دستی، صنعتی و معدنی، دامپروری، شیلات، خدمات و کشاورزی فرصت شغلی ایجاد شده است.

,

کمیته امداد شهرستان مینودشت دارای سه هزار و ۵۵۰ خانوار و شش هزار و ۲۵ نفر مددجوی تحت حمایت است.

,

در پایان با اهداء لوح از فرماندار، مسئول روابط عمومی فرمانداری و روسای بانکها تقدیر شد.

,

گفتنی است؛ پس از این جلسه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور در دفتر امام جمعه مینودشت با وی دیدار و گفت و گو کرد.

,

Emdad 1

, Emdad 1,

Emdad 1

, Emdad 1,

Emdad 1

, Emdad 1,

Emdad 1

, Emdad 1,

Emdad 1

, Emdad 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه